Santrauka:
Sėkminga įmonė priklauso nuo savo patenkintų klientų, kurie vertina bendradarbiavimą su juo. Tačiau pradedantiesiems verslams, šiuo atveju naujai įsikūrusiai medicinos klinikai, sunkiau sekti kiekvieną savo klientą ir matyti jo lankymosi ir atliktų procedūrų istoriją kai nėra tam tikrų galimybių – pritaikytos informacinės sistemos. Norint palikti gerą įspūdį apie sveikatos priežiūros organizaciją turime labai atsižvelgti į kliento registravimo procesą. „Surinkdami pacientų priėmimo medžiagą prieš paskyrimą, išankstinė registracija padeda organizacijoms sukurti kokybiškesnę vartotojų patirtį ir didesnį pacientų pasitenkinimą ir pasitikėjimą.“ Paprasčiausi darbai, tokie kaip priminimų siuntimas, specialistų grafikų derinimas, darbo laiko planavimas gali labai apkrauti atsakingus darbuotojus, šiuo atveju – administratorius. Todėl kiti darbai, tokie kaip klinikos priežiūra, pardavimai ir reikalingų medžiagų bei produktų užsakymai lieka neatlikti.
Description:
Work objective: To create a system that would facilitate the work of registering the company's employees and facilitate the management of information.
Object of work: A system whose simple use can facilitate the work of employees.
Result of the work: A system has been designed in which the company's clients can be registered.
Used technologies: PHP, MySQL, Laravel, Mamp, HTML, Bootstrap.
Actuality of work: Registration of customers in the company through the system reduces the number of mistakes made, saves employees' working time.