Santrauka:
Jonavos miesto savivaldybė skiria daug dėmesio savo, kaip miesto, įvaizdžiui. Toliau plėtojant
miesto įvaizdį buvo pasiūlyta pasielgti gan originaliai – paversti savo prekės ženklą dinaminiu – atėjus
tam tikrai šventei miesto logotipas pasikeistų taip, kad atspindėtų esamą šventę. Idėja išskirtinė tuo, kad
švenčių proga bus kuriami ne tik nauji reklamos objektai, bet ir nauja – šventinė – logotipo versija.
Baigiamojo darbo pavadinimas – „Jonavos miesto šventinių logotipų ir reklamos objektų
dizainas“. Baigiamojo darbo objektas – Jonavos miesto logotipo šventinių logotipo versijų ir reklaminių
objektų dizainas. Baigiamojo darbo metu iškeltas tikslai yra sukurti Jonavos miesto logotipo adaptacijas
6 šventėms, taip pat reklamos objektus kiekvienai iš minėtų švenčių. Darbo tikslui pasiekti iškelti
uždaviniai: dinaminio identiteto ir naujausių grafinio dizaino tendencijų analizė, užsakovo poreikio
analizė, dinaminių logotipų analogų analizė, sukurti šventinių logotipų adaptacijas ir reklaminių objektų
dizainus. Pasirinkti tyrimo metodai: literatūros šaltinių analizė, interviu, analogų analizė.
Tyrimo metu gauta informacija leido pasirinkti vieną iš dinaminių logotipų transformacijos
būdų ir jį pritaikyti kuriant Jonavos miesto logotipo šventines adaptacijas. Šventinės logotipo versijos
skyrėsi nuo originalo tuo, jog vietoje „o“ raidės logotipe atsirasdavo iliustracija, bei grafinis elementas
„zig zagas“ atitinkamai pakeisdavo spalvą. Tokie minimalūs pokyčiai logotipo struktūroje leido išlaikyti
jį lengvai atpažįstamą, tačiau dėl šventinės simbolikos naudojimo iliustracijose, taip pat lengvai
susiejamą su tam tikra švente. Kūrybinės dalies rezultatas – 6 šventinės Jonavos miesto logotipo versijos,
6 šventiniai plakatai su naujomis logotipo versijomis, 6 šventiniai baneriai, skirti naudoti socialinėje
medijoje arba interneto tinklapyje, bei 6 el. laiško parašų šablonai skirti naudoti švenčių metu,
komunikacijoje elektroniniais laiškais.
Description:
Jonava City Municipality pays a lot of attention to its image as a city. In further developing the
image of the city, it was suggested to act quite originally - to turn your brand into a dynamic one - with
the advent of a certain celebration, the logo of the city would change to reflect the current celebration.
The idea is unique in that not only new advertising objects will be created on the occasion of the holidays,
but also a new - festive - version of the logo.
The title of the final work is "Design of the Logos and Promotional Items for the Town of
Jonava Celebrations". The object of the final work is the design of festive versions of the Jonava city
logo and advertising objects. The goals set during the final work are to create adaptations of Jonava city
logo for 6 holidays, as well as advertising objects for each of the mentioned holidays. To achieve the
goal of the work, the following tasks have been set: analysis of dynamic identity and the latest graphic
design trends, analysis of customer needs, analysis of dynamic logo analogues, creation of festive logo
adaptations and promotional object designs. Selected research methods: analysis of literature sources,
interviews, analysis of analogues.
The information obtained during the research allowed to choose one of the ways of
dynamic logo transformation and to apply it in creating festive adaptations of Jonava city logo.
The festive versions of the logo differed from the original in that an illustration appeared in place of
the letter 'o' in the logo, and the graphic element 'zig zag' changed color accordingly. Such minimal
changes in the structure of the logo allowed it to be kept easily recognizable, but due to the use of
festive symbolism in the illustrations, as well as being easily associated with a particular holiday. The
result of the creative part is 6 festive versions of the Jonava city logo, 6 festive posters with new
versions of the logo, 6 festive banners for use on social media or a website, and 6 e-mail. letter
signature templates for use during holidays, in e-mail communication. Keywords: Dynamic logo, Jonava city brand, festive logo adaptations.