Santrauka:
Baigiamojo darbo tema – MB „Artlubos“ reklamos priemonių kūrimas. Karolis Jurkus / Vadovas lekt. Laima Numavičė.
Kauno Kolegija, Technologijų fakulteto Medijų technologijų katedra.
Kaunas, 2021
Darbo tikslas. Pademonstruoti studijų metu įgytas žinias bei gebėjimus ir sukurti reklamos priemones MB „Artlubos“ įmonei.
Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti užsakovo veiklą ir reikalavimus reklamos projektui;
2. Aptarti rinkoje esančius konkurentus bei jų vizualiąją reklamą
3. Išsiaiškinti socialinių tinklų efektyvumą bei reklamos priemonių kūrimo rekomendacijas
4. Sukurti vizualios reklamos priemonių paketą (logotipą, reklamjuostes bei vaizdo reklamas) įmonei „Artlubos“
5. Atlikti reklamos projekto ekonominius skaičiavimus
6. Pateikti žmogaus saugos reikalavimus bei darbo išvadas
Baigiamąjį darbą sudaro analitinė ir projektinė dalis. Analitinėje darbo dalyje aprašyta MB „Artlubos“ veikla, išanalizuoti įmonės konkurentai. Taip pat išanalizuotas socialinio tinklo „Facebook“ efektyvumas reklamos srityje. Aprašyti logotipų kūrimo ir jo spalvų pasirinkimo principai. Išanalizuoti pagrindiniai filmavimo principai bei pabaigoje aprašytos priežastys kodėl pasirinktos įvairios programos darbams atlikti.
Projektinėje darbo dalyje aprašomas reklamos priemonių kūrybos procesas, kuris susidaro iš logotipų, reklamjuosčių ir vaizdo įrašų kūrimo. Ekonominėje dalyje apskaičiuotos tiesioginės ir netiesioginės produkto kūrimo išlaidos, savikaina ir galutinė rinkos kaina. Taip pat aptariami konkurentai, teikiantys panašaus turinio kūrybą. Galutinio darbo pabaigoje susipažįstama su darbo saugos reikalavimais.
Baigiamąjį darbą sudaro 46 puslapiai, 6 lentelės, 37 paveikslėliai, 2 priedai ir 25 literatūros šaltiniai.
Description:
Title of the final paper – Creation of the advertising tools for the MB Artlubos. Karolis Jurkus / Scientific supervisor Laima Numavičė.
Kauno Kolegija / University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies
Kaunas, 2021
The objective of the paper. To demonstrate the knowledge and skills acquired during the studies and create advertising tools for MB Artlubos company.
The tasks of the paper:
1. Analyse the customer's activities and requirements for the advertising project;
2. Discuss the competitors in the market and their visual advertising
3. To find out the efficiency of social networks and recommendations for the development of advertising tools
4. Create a package of visual advertising tools (logo, banners and video advertisements) for the company Artlubos
5. To perform economic calculations of the advertising project
6. To present human safety requirements and conclusions of the work
The final paper consists of analytical and project parts. The analytical part describes the activities of MB Artlubos, analyses the company‘s competitors. The effectiveness of the social network Facebook in the field of advertising was also analysed. The principles of creating a logo and choosing its colours are described. At the end of analytical part, the main principles of filming and the reasons for choosing various software for the work are described.
The project part of the work describes the process of creating advertising media, which consists of the creation of logos, banners and videos. The economic part calculates the direct and indirect product development costs, calculates the prime cost and the final market price. Competitors providing similar content are also discussed. At the end of the final paper, the work safety requirements are introduced.
The project consists of 46 pages, 6 tables, 37 figures, 2 appendices and 25 references.
Keywords: logo, banner, video, advertising tools.