Santrauka:
Baigiamasis darbas. Plungės „Babrungo“ progimnazijos žiniatinklio svetainės ir mokinių pažangumo stebėjimo sistemos kūrimas. Studentas – Mantas Gedrimas. Vadovas – lektorius Audrius Čapskas. Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2021.
Darbo tikslas: pademonstruoti studijų metu įgytas žinias ir sukurti multimedijos produktą – progimnazijos žiniatinklio svetainę su mokinių pažangumo stebėjimo sistema.
Darbo objektas: Plungės „Babrungo“ progimnazijos žiniatinklio svetainės ir mokinių pažangumo stebėjimo sistemos kūrimas.
Baigiamojo darbo struktūra: Antraštinis lapas, baigiamojo darbo užduotis, turinys, paveikslų sąrašas, lentelių sąrašas, sąvokų sąrašas, santrauka, įvadas, analitinė dalis, projektinė dalis, darbo išvados, literatūros sąrašas ir priedai.
Darbo rezultatai: baigiamojo darbo kūrimo metu suprojektuota žiniatinklio svetainės ir mokinių pažangumo vertinimo sistemos struktūrinė schema, sukurtas dizainas, karkasas ir produkto funkcionalumas, sukurta skaitmeninė mokyklos herbo versija, dokumentų šablonas ir informaciniai sistemos lankstinukai mokiniams bei administratoriui, atlikti ekonominiai produkto savikainos ir galutinės kainos skaičiavimai, įvertinta darbo sauga produkto kūrimo metu.
Baigiamojo darbo apimtis: darbą sudaro 52 puslapiai, 22 paveikslėliai, 12 lentelių, 27 literatūros šaltiniai, 9 priedai.
Description:
The final paper. Development of website for Plungė Babrungas Progymnasium and Student Progress Monitoring System. Student Mantas Gedrimas. Scientific supervisor Audrius Čapskas. Kauno kolegija / University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies – Kaunas, 2021.
The aim of the paper is to create a website and a fully functional system for monitoring student's progress, applying the knowledge acquired during studies.
The object of the paper: website development for Plungė Babrungas Progymnasium and Student Progress Monitoring System.
The structure of the paper: title page, task description, content, list of figures, list of tables, list of concepts, summary, introduction, analytical part, project part, conclusion, bibliography and appendices.
The results of the paper: designed structural scheme of website and student progress monitoring system, created design, framework and product functionality, created digital version of school coat of arms, document template and leaflets for students and administrator about progress monitoring system, performed economic cost analysis and final price calculations, assessed work safety during product development.
The volume of the paper. The paper consists of 52 pages, 12 tables, 22 illustrations, 27 literature sources, 9 appendixes.
Keywords: wireframe, framework, website, content management system, user behaviour, eye tracking technology, website accessibility for people with disabilities, school coat of arms, leaflet, document template.