Santrauka:
Baigiamasis darbas. UAB „Rimbalda“ žiniatinklio svetainės ir elektroninės parduotuvės kūrimas. Studentas Eisvinas Šileris, Vadovė Vilma Eidukynaitė, Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2021.
Baigiamojo darbo tikslas – panaudoti studijų metu įgytas žinias ir sukurti multimedijos produktą. Užsakovo UAB „Rimbalda“ užduotis yra sukurti internetinę svetainę „Rimbalda“ ir elektroninę parduotuvę „Rimbalda/shop“. Įmonė turi internetinę svetainę, kuri yra sena ir neatlieka reikiamos funkcijos. Dėl pasaulyje susiklosčiusios COVID-19 pandemijos buvo įtvirtinti įvairūs apribojimai, todėl fizinės parduotuvės buvo uždarytos, o elektroninė prekyba perėmė jų vaidmenį. Užsakovo pageidavimas buvo padaryti ne tik internetinę svetainę, kuri suteiktų informacijos apie įmonę ir jos paslaugas, bet ir sukurti el. parduotuvę, kurioje žmonės galėtų peržiūrėti parduodamus produktus, galimas jų medžiagas ir susisiekti su atsakingu žmogumi fizinėje parduotuvėje dėl daugiau informacijos. Taip pat turi būti galimybė kai kuriuos, pavienius produktus įsigyti iš karto el. parduotuvėje.
Darbą sudaro analitinė ir projektinė dalys. Analitinėje dalyje pateikiama informacija apie užsakovą, jo poreikius. Nustatoma tikslinė auditorija, analizuojami panašaus turinio produktai, konkurentai. Analizuojama kliento pirkimo psichologija elektroninėse parduotuvėse ir geros vartotojų patirties principai.
Projektinėje dalyje pateikiama visa eiga atliktų darbų iki multimedijos produkto pagaminimo - internetinės svetainės su elektronine parduotuve. Aprašomos svetainės vielinės diagramos ir dizaino maketų kūrimas. Taip pat pateikiama informacija apie svetainės kūrimą su turinio valdymo sistema „WordPress“. Aprašyti įskiepiai, kurie buvo naudojami darbui atlikti ir padėjo išspręsti iškilusias problemas. Projektinėje dalyje taip pat galima rasti ekonominius skaičiavimus susijusius su produkto gaminimu ir žmogaus saugos darbo vietoje reikalavimus.
Darbą sudaro 82 puslapiai, 38 paveikslėlių, 8 lentelės, 35 informacijos šaltiniai ir 14 priedai.
Description:
The final paper. Development of website and e-shop for the UAB Rimbalda. Student Eisvinas Šileris, Scientific supervisor Vilma Eidukynaitė, Kauno kolegija, University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies – Kaunas, 2021.
The aim of this project is to demonstrate knowledge acquired during the course of studies and to develop a multimedia product. The customer UAB Rimbalda commissioned to create a web platform for the e-shop Rimbalda. The company previously had a website but it was not up to date and was not functioning well. Due to the ongoing global COVID-19 pandemic, various restrictions were imposed, which as a result closed down many physical stores. In that way, e-shops replaced physical shops, and thus the customer’s request was to not only make a website that would give information about the company and its services, but also to create an e-shop/website where visitors could see and buy products and their materials. Customers then could complete a form to contact the person in charge at the physical store for more information. Also, it is possible to buy products from the e-shop.
The final paper consists of analytical and project parts. The analytical part provides information about the customer and his needs. The target audience is determined, products of similar content and competitors are analysed. The analytical part provides the analysis of the customers’ buying behaviour in e-shops, and good user experience principles.
The project part provides information about workflow to complete multimedia products - a website and e-shop. It describes the website’s wireframes and design template making. Information about website creation with content management system „WordPress“ is provided. Plugins used to complete work and to fix occurring problems were described. Lastly, economic calculations related to the manufacture of the product and workplace safety requirements can be found in the project part.
The paper consists of 82 pages, 8 table/s, 38 illustrations, 35 literature sources, 14 appendix/es