Santrauka:
Baigiamasis darbas. Įmonės „EmaLimo“ reklaminių filmų kūrimas. Studentas Gvidas Palubinskas. Vadovas lekt. Vidas Vainoras; Kauno kolegija, Technologijų fakultetas. Medijų technologijų katedra – Kaunas 2021.
Darbo tikslas – pritaikyti studijų metu įgytas žinias ir patirtį, kuriant multimedijos produktą - reklaminius filmus. Šių filmų paskirtis – sudominti būsimus klientus, kad jie rinktųsi būtent šią limuzinų nuomos įmonę. Šį darbą sudaro analitinė ir projektinė dalys.
Analitinėje darbo dalyje analizuojami potencialių konkurentų reklaminiai bei pristatomieji filmai, išanalizuota programinė bei kokybiškam filmavimui skirta įranga. Taip pat apžvelgtos šių metų logotipų kūrimo tendencijos.
Projektinėje dalyje aprašyta reklaminių filmų bei logotipų kūrimo eiga. Apžvelgta programinė ir techninė įranga, naudota logotipo, pristatomųjų ir reklaminių filmų kūrimo darbams. Aprašomas logotipų bei jų animacijų kūrimo procesas, taip pat pristatomųjų ir reklaminių filmų filmavimas ir montavimas.
Projektinio darbo rezultatas – sukurti ir animuoti aštuoni logotipo variantai, iš kurių aštuntas vėliau buvo naudojamas pristatomuosiuose ir reklaminiuose filmuose. Nufilmuota ir sumontuota: „Chrysler 300C“ limuzino pristatomasis filmas, kurio trukmė 1 minutė ir 34 sekundės; Limobuso pristatomasis filmas, kurio trukmė 1 minutė ir 59 sekundės; „Ford Excursion“ limuzino pristatomasis filmas, kurio trukmė 1 minutė ir 20 sekundžių; Įmonės reklaminis filmas, kurio trukmė 1 minutė ir 7 sekundės; Įmonės pristatomasis filmas, kurio trukmė 59 sekundės.
Baigiamojo darbo apimtis – darbą sudaro 125 puslapiai, 8 lentelės, 35 paveikslai, 31 literatūros šaltiniai, 18 priedų.
Description:
The final paper. Production of advertising films for the enterprise EmaLimo. Student Gvidas Palubinskas. Scientific supervisor Vidas Vainoras; Kauno kolegija / University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies – Kaunas, 2021.
The purpose of paper is to apply knowledge and experience gained during studies for the creation of the multimedia product – advertising videos. The aim of these videos is to interest and attract potential customers, so that they would choose this company in particular. The structure of paper consists of two parts – analytical and project.
In the analytical part advertising and representative videos of potential competitors are analysed, in addition to software and equipment used for high-quality film making. This year’s trends regarding logo creation are also reviewed in this part.
The project part describes advertising video and logo creation. The software and hardware used to create the logotype, representative and advertising films is reviewed. A description of logotype and animation creation process, filming and editing of the films is presented.
The results of the paper – eight versions of the logotype were created and animated, one of them was used for advertising videos. Three representative films for two limousines and ‘party bus’ which length is 1-2 minutes, one-minute film for presenting the company and a 1 minute and 7 seconds advertising video were shot and edited.
The volume of the paper: 125 pages, 8 tables, 35 illustrations, 31 literature sources, 18 appendixes.
Keywords: logo, design, advertisement, filming, editing, video.