Santrauka:
Baigiamasis darbas „Dvimatės animacijos kūrimas UAB „TRANSCOM WORLDWIDE VILNIUS““. Studentas Karolis Nenorta, Vadovė Daiva Sajek, Asistentas Ignas Ambrazas; Kauno kolegija, Technologijų fakultetas. Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2021.
Baigiamojo darbo tikslas – panaudoti studijų metais įgytas žinias ir pademonstruoti kompetencijas kuriant dvimatę animacija įmonei „Transcom Worldwide Vilnius“.
Analitinėje dalyje pateikiama ir analizuojama informacija apie įmonę, animacijos pradmenys ir dvimatės animacijos technikos, nustatyta tikslinė auditorija ir kuriamo multimedijos produkto kriterijai, apžvelgtos dvimatei animacijai skirtos programos, jų pranašumai ir trūkumai. Pagrindiniai iškelti kriterijai yra – sukurtas multimedijos produktas privalo būti aktualus ir įdomus pasirinktai auditorijai, nenukryptų nuo įmonės „Transcom“ vizualinės tapatybės gairių ir pateikiama informacija turi būti aiški žiūrovui.
Projektinėje dalyje pristatoma darbo eiga, kūrybos procesas, ekonominė dalis ir žmogaus saugos reikalavimai. Detaliai išsakinamas objektų ir animacijos kūrimo žingsniai, pateikiama informacija apie įrankius, efektus ir techniką, kuri buvo panaudota animacijos procese.
Baigiamojo darbo rezultatas – sukurtas scenarijus, kadruotė, animacija, atlikti įgarsinimo ir montavimo darbai. Multimedijos produktas buvo sukurtas su paprastomis ir sudėtingomis animacijos technikomis, efektais ir įrankiais, kurių žinios buvo įgautos studijų metais.
Darbo apimtis – 44 puslapiai, 8 lentelės, 36 nuotraukos, 24 literatūros šaltinių, 2 priedai.
Description:
Thesis „Creation of the two-dimensional animation for the UAB TRANSCOM WORLDWIDE VILNIUS“. Student Karolis Nenorta, Scientific supervisor Daiva Sajek, Assistant Ignas Ambrazas; Kauno kolegija / University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies– Kaunas, 2021.
The aim of the final work – use the knowledge which was acquired during the study years and show the available competencies in creating a multimedia product.
The analytical part presents and analyzes the information about the company, the basics of animation and two-dimensional animation techniques, identifies the target audience and the criteria for the multimedia product that is being developed.
The main criteria are that the created multimedia product must be relevant and interesting to the targeted audience, must not deviate from “Transcom” visual identity guidelines, and the provided information must be clear to the viewer.
The project part presents the workflow, the creative process, the economic part and human safety requirements. The steps for creating objects and animation are explained in detail, information is provided about the tools, effects and techniques that were used in the animation process.
The result of the final work – creation of a script, framing, animation, sound and montage work. The multimedia product was created with simple and complex animation techniques, effects and tools, the knowledge of which was acquired during the years of study.
Volume of work – 44 pages, 8 tables, 36 photos, 24 literature references, 2 appendices.
Keywords: animation, software, animation effect, object, tools, functions.