Santrauka:
Baigiamojo darbo tema „Utenos krepšinio klubo „Juventus“ video laidos „Po švilpuko“ kūrimas“. Darbą atliko Mantas Juotka; Baigiamojo darbo vadovas lekt. Vidas Vainoras; Kauno kolegija, Technologijų fakultetas; Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2021.
Baigiamojo darbo tikslas. Pritaikyti studijų metu įgytas žinias ir sukurti video laidą „Po švilpuko“ siekiant gerinti komandos komunikaciją su komandos aistruoliais. Ji suprastėjo dėl taikomų žiūrovų skaičiaus ribojimų renginiuose, siekiant suvaldyti COVID-19 ligos sukeltą pandemiją.
Baigiamojo darbo objektas. Sukurti video laidos „Po švilpuko“ stilių bei tris pavyzdinius epizodus, skirtus Utenos krepšinio klubui „Juventus“. Jie bus talpinami komandos socialinėse medijose.
Analitinėje baigiamojo darbo dalyje nagrinėjamos panašaus pobūdžio krepšinio laidos, atliekama apšvietimo naudojimo filmavimo metu analizė. Taip pat analizuojami tinkami vaizdo kamerų nustatymai, garso įrašymo įrenginiai bei atliekama muzikos bibliotekų analizė.
Projektinėje dalyje aprašyta laidos „Po švilpuko“ kūrimo eiga: pasirinkta filmavimo ir garso įrašymo įranga, laidos filmavimo bei montavimo procesas. Aprašomas laidos logotipo, informacinių juostų kūrimas ir jų animavimas bei laidos pradžiai bei pabaigai skirtų animuotų vinječių kūrimas.
Baigiamojo darbo rezultatas. Sukurtos trys „Po švilpuko“ laidos, kurių trukmė nuo 7 iki 10 min.
Baigiamojo darbo apimtis. Darbą sudaro 40 puslapių, 7 lentelės, 43 paveikslai, 25 literatūros šaltiniai bei 4 priedai.
Description:
Topic of the final paper: Development of the video show “Po švilpuko” for Juventus Utena BC. Mantas Juotka; Supervisor lecturer – Vidas Vainoras; University Of Applied Sciences, Faculty of Technologies; Department of Media Technologies – Kaunas 2021.
The objective of the paper – to apply knowledge gained during the studies and to create a video show "Po švilpuko" in order to improve the team’s communication with the team's fans. It has deteriorated, due to audience restrictions at events to manage the COVID-19 pandemic.
The task of the paper – to create a video show “Po švilpuko” which will be posted on the Juventus team social media. The aim of the video show is to enhance connection of the team fans with the players and staff members.
The analytical part of the paper analyses the potential competitors with similar video shows, use of lighting methods during filming, appropriate video camera settings, sound recording devices and music libraries.
The project part describes the process of video show development. It describes the selected filming and sound recording equipment, filming and editing part of the show. It also describes the creation of the logo used in the video show, creation of the animated intro and outro, and creation of the information lower third bars.
The result of the final work. In the course of the project, three 7-10 minute duration videos “Po švilpuko” were created.
The volume of the paper. The paper consists of 40 pages, 7 tables, 43 illustrations, 23 literature sources, 4 appendixes.
Keywords: Basketball; Basketball team; Utena “Juventus”; Video show; Video editing; Layout; Animation; Filming;