Santrauka:
XXI amžiuje gyvename pasaulyje, apimtame globalizacijos, kai turizmo rinką veikia
konkurencija. Kiekviena šalis, regionas, miestas ar turizmo vietovė turi konkuruoti viena su kita dėl
didesnio žinomumo, investicijų ir turistų pritraukimo. Turizmo vietovių prekių ženklų valdymas tapo
reikšminga šiuolaikinio turizmo rinkos tendencija (Rather ir Hollebeek, 2019). Turizmo vietovės prekės
ženklas turi atspindėti vietovės suinteresuotųjų subjektų poreikius, vietos gyventojų suvokiamą turizmo
vietovės identitetą ir vartotojų kuriamą išskirtinį turizmo vietovės įvaizdį. Sukurtas vieningas ir unikalus
turizmo vietovės prekės ženklas, gali išskirti turizmo vietovę iš kitų, didinti žinomumą, kelti turizmo
vietovės gyventojų pasitenkinimą, gyvenamąja vieta.
Description:
In the 21st century, we live in a globalized world where the tourism market is subject to
competition. Every country, region, city or destination has to compete with each other to become more
visible and to attract investments and tourists. Brand image management of destinations has become a
significant trend in the modern tourism market (Rather and Hollebeek, 2019). Destination brand must
reflect the needs of the stakeholders, the identity of the destination perceived by the local population and
the image of the destination illegible by visitors. A unified and unique brand of the destination can
distinguish it from others, popularize, raise the satisfaction of destination for residents.