Santrauka:
Baigiamasis darbas Elektroninės parduotuvės „ChipBay“ kūrimas. Studentas Ovidijus Ribinskas. Vadovas Audrius Čapskas. Kauno kolegija, technologijų fakultetas. Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2021.
Multimedijos produktas buvo kuriamas „ChipBay“ įmonei, kuri įsikūrusi Anglijoje. Šio darbo tikslas – studijų metu įgytas žinias panaudoti internetinės parduotuvės kūrimui, atsižvelgiant į užsakovo poreikius, bei pritaikant naujausias dizaino tendencijas.
Pirmiausia analitinėje dalyje buvo išanalizuoti užsakovo poreikiai internetinei parduotuvei, tada buvo išanalizuotos panašaus turinio svetainės ir galiausiai – naujausios dizaino tendencijos, bei parinktos programos produkto kūrimo procesui įgyvendinti.
Projektinėje dalyje buvo aprašytas kiekvienas internetinės parduotuvės kūrimo etapas. Pirmiausia buvo įdiegdamos programos, be kurių neįmanoma sukurti internetinę parduotuvę. Tada paeiliui buvo kuriamas internetinės parduotuvės vielinės diagramos maketas, nustatomi pagrindiniai svetainės parametrai, sukuriama svetainė, integruojama elektorinė komercija. Po to, kai viskas su internetine parduotuve buvo baigta, pradėtas kurti logotipas bei vizitinė kortelė. Na ir galiausiai buvo atliktas svetainės testavimas bei optimizavimas, atlikti ekonominiai skaičiavimai, kad nustatyti produkto savikainą bei išlaidas. O žmogaus saugos dalyje buvo aprašyta kaip saugiai sukurti multimedijos produktą išvengiant nelaimingų atsitikimų ar sveikatos sutrikimų.
Darbą sudaro 55 puslapiai, 5 lentelės, 34 paveikslai, 38 literatūros šaltiniai ir 4 priedai.
Description:
The final paper “Development of the e-shop ChipBay”. Student Ovidijus Ribinskas, scientific supervisor Audrius Čapskas. Kauno kolegija / University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies – Kaunas, 2021
The multimedia product was created for the company “ChipBay”, which is developed in United Kingdom.
The aim of this work is to use the knowledge acquired during the study for the creation of e-commerce websites according to the customer needs and to adapt to the latest website design trends.
First, in the analytical part we have analyzed the customer needs for an internet business, then we have analyzed websites with similar content and lastly - the latest design trends and software for creating e-commerce websites.
In the project part we described each step of website creation. We installed the software needed to create the e-commerce website, created a wireframe, a design for the website, set up the main options, developed the main page and integrated the e-commerce into it. When the website was ready, we started working on the logo and business card. And finally, we tested the whole website in different web browsers and on mobile phones and if something was not right, we tweaked it to make it work perfectly.
Economic calculations were done to determine the cost of creating the product and how much the website created would cost. In the human safety section, we described how to create a multimedia product safely, avoiding accidents or health problems.
The paper consists of 56 pages, 5 table ‘s, 34 illustrations, 38 literature sources and 4 appendixes.
Keywords: e-commerce, website, business card, social networks, banners