Santrauka:
Baigiamasis darbas „UAB „Veroloda“ žiniatinklio svetainės atnaujinimas ir reklamos priemonių kūrimas“. Studentas Bartas Lisauskas. Darbo vadovas, lektorius Audrius Čapskas; Kauno kolegija, Technologijų fakultetas. Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2021.
Baigiamojo darbo tikslas, sukurti užsakovo įmonei UAB „Veroloda“ žiniatinklio svetainę ir gretutinius multimedijos produktus, logotipą, bei reprezentacinį įmonės vaizdo klipą. Norint sukurti konkurencingą produktą rinkoje, analitinėje darbo dalyje, atlikta panašių multimedijos produktų bei taikytinų technologijų analizė. Išanalizuotos panašias paslaugas teikiančių įmonių žiniatinklio svetainės bei pateikti jų privalumai ir trūkumai. Remiantis literatūros analize, užsakovo reikalavimais ir studijų metu įgytomis žiniomis, bus siekiama sukurti naujausias tendencijas atitinkančius multimedijos produktus.
Projektinėje baigiamojo darbo dalyje, aprašomas multimedijos produktų kūrimo procesas, taikomos technologijos, priimti sprendimai, atlikti darbai. Atliekant ekonominius skaičiavimus, apskaičiuota multimedijos produktų savikaina ir rinkos kaina. Remiantis literatūroje pateiktais žmogaus saugos reikalavimais, aprašytas darbo saugos procesas, pateikti darbo rezultatai.
Baigiamąjį darbą sudaro 50 puslapių, 16 lentelių, 22 paveikslai, 31 literatūros šaltinis, 2 priedai.
Description:
The final paper „Website update and development of the advertising tools for UAB Veroloda“. Student Bartas Lisauskas. Scientific supervisor Audrius Čapskas; Kauno kolegija, University of applied sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies – Kaunas, 2021.
The task of the final bachelor‘s thesis is to create a website and advertising tools, logo and representative video clip for UAB „Veroloda“ company. In order to create a good multimedia product in the market, in the analytical part, it is essential to make a similar competitive products analysis.
In the first analytical part, analyzed competitive companies websites and known their strong and weak sides. According to literature analysis, company requirements, and acquired knowledge during studies, the task is to create a competitive multimedia product according to the newest tendencies.
In the project part, was written the process of creating multimedia products, solutions, technologies used, decisions taken. Was made economical calculations determining the final multimedia products price in the market. According to the literature was written down health and safety process.
The final paperwork is formed of 50 pages, 16 tables, 22 images, 31 sources of information, and 2 appendixes.
Keywords: Automobilių servisas, žiniatinklio svetainė, WordPress, logotipas, videoklipas.