Santrauka:
Baigiamasis darbas Editos Urbonienės ūkio produkcijos žiniatinklio svetainės ir reklaminio turinio kūrimas. Studentas Vilmantas Jurkaitis, Darbo vadovas lekt. Mindaugas Zmitrulevičius; Kauno kolegija, Technologiju fakultetas. Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2021.
Baigiamajame darbe ūkininkei Editai Urbonienei yra kuriamas ūkio produkcijos žiniatinklio svetainės ir reklaminio turinio kūrimas
Šio darbo tikslas yra parodyti studijų metu įgytas žinias ir sugebėjimus, kuriant multimedijos produktą užsakovui. Sukurti įmonę repezentuojantį pavadinimą bei logotipą. Sukurti svetainės žemėlapį bei vielinę diagramą, vielinę diagramą vizualizuoti. Sukurti internetinę svetainę. Taip pat sukurti produkto etiketę, vizitinę kortelę ir reklamjuostes. Atlikti filmavimos darbus ir gautą medžiagą paruošti naudojimui.
Analitinėje dalyje yra susipažinama su užsakovės reikalavimais, išanalizuojama tikslinė auditorija, išsiaiškinami logotipų ir tinklalapių vertinimo kriterijai bei tendencijos. Taip pat išanalizuojami panašaus turinio konkurentai.
Projektinėje dalyje pateikiami multimedijos produktai ir jų kūrimo procesas. Išnagrinėjami žmogaus saugos reiklavaimai bei pareigos, atliekami ekonominiai skaičiavimai.
Darbą sudaro 44 puslapiai, 9 lentelės, 32 paveikslėliai, 2 priedai ir 25 literatūros šaltinių
Description:
The final paper Development of website and advertising content for the production of Edita Urbonienė farm Student Vilmantas Jurkaitis, Scientific supervisor Mindaugas Zmitrulevičius; Kauno kolegija / University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies– Kaunas, 2021
The goal of this project is to create a website and other multimedia products that represent the brand for the landowner Edita Urbonienė.
The main task of this project is to show the skill and knowledge acquired studying multimedia technology. Create a name and a logotype that represents the brand. Create sitemap, wireframe, which is used to make the vizualization of the website. Create functioning website. Also, create a brand label, business card and banners. Film the process of creating homemade cheese, and prepare two videos.
In the analytical part, get accustomed to the customer‘s wishes and criteria. Also, requirements and tendencies for creating logotype, and a website are clarified. Analyse similar products.
The design part of the project describes the proccess and the outcome of all the products that make up the final product. In addition, human safety rights and requirements are acknowledged. Also, the economic part of the project, in which, is calculated the depreciation while making the product and the price of the whole product.
The project consists of 44 pages, 9 tables, 32 appendices, 2 attachments and 25 references.
Keywords: homemade cheese, visualizations, label, logotype, banners, video.