Santrauka:
Baigiamasis darbas. UAB „Dandeco group“ žiniatinklio svetainės ir reklamos priemonių kūrimas. Studentas Rokas Jakinevičius, vadovas Audrius Čapskas, Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2021.
Šiais laikais, kai eilinis žmogus vis daugiau laiko praleidžia internetinėse platumose, įmonės gauna daug šansų pritraukti potencialių klientų. Neigiama vartotojo patirtis įmonės svetainėje gali mažinti patikimumą ar net nulemti vartotojo pasirinkimą nepirkti siūlomų prekių ar paslaugų. Norint užtikrinti vartotojų pasitenkinimą, aktualu atsižvelgti į konkurentus ir modernias multimedijos produktų tendencijas.
UAB „Dandeco group“ dabartinė žiniatinklio svetainė turi esminių problemų, kurios gali neigiamai veikti lankytojų patirtį. Darbo tikslas yra pademonstruoti ir praktiškai pritaikyti studijų metu įgytas žinias kuriant multimedijos produktą. Darbe kuriami užsakovo įmonės žiniatinklio svetainė ir reklamos priemonės. Norint sukurti žiniatinklio svetainę, kuri gali konkuruoti rinkoje, analizuojami panašaus turinio produktai ir siekiama pritaikyti kuo daugiau privalumų, vengiant kuo daugiau trūkumų. Taip pat aktualu yra atsižvelgti į šiuolaikines šių multimedijos produktų tendencijas tam, kad neatsilikti nuo kitų konkurentų rinkoje. Svetainė kuriama „WordPress“ turinio valdymo sistema ir jos įskiepių pagalba. Reklamos priemonės susideda iš reklamjuosčių, kurios kuriamos „Google Web Designer“ programa, ir vizitinės kortelės, kuri kuriama „Adobe Illustrator“ programa.
Analitinėje darbo dalyje aprašoma užsakovo veikla, dabartinės svetainės tapatybė, kurią reikės palaikyti vengiant jos trūkumų, panašaus turinio produktų analizė, jų privalumai ir trūkumai, bei modernios tendencijos, kurios integruojamos sukurtame produkte.
Projektinėje darbo dalyje pateikiami darbo eiga ir visi darbo metu naudoti įrankiai bei jų pritaikymo procesas. Aprašomi dizaino bei funkcijų sprendimai. Ekonominėje dalyje rasta produktų savikaina ir išlaidos jų kūrimui. Galiausiai – atlikti skaičiavimai nustatyti produkto pardavimo kainą rinkoje. Žmogaus saugos dalyje aprašoma darbo vieta ir aptariamas saugos bei sveikatos užtikrinimas produkto kūrimo metu.
Darbą sudaro 47 puslapiai, 9 lentelės, 39 paveikslai, 25 literatūros ir informacijos šaltiniai, 3 priedai.
Description:
The final paper. Development of website and advertising tools for the UAB Dandeco group. Student Rokas Jakinevičius, scientific supervisor Audrius Čapskas; Kauno kolegija / University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies–Kaunas, 2021
In modern times, where the average person spends more time on the internet, companies get more chances to attract new customers. Poor consumer experience may decrease trust in the brand or even make their decision to not buy the product or service for them. To make sure that the consumer is satisfied, it is relevant to analyze competitors and the trends of modern multimedia products.
The client company’s current website has key problems which can negatively impact user experience. The goal of the project is to apply acquired knowledge and to create a functional website which could compete in the market. To achieve that, products of similar content are analyzed to implement as many advantages while trying to avoid as many disadvantages. It is also relevant to take current multimedia trends into account, so as to not fall behind competitors in the market. The website is created using the “WordPress” content management system and it’s wide array of plugins. Advertising tools consist of web banners, which are created using “Google Web Designer” and a business card which is created using “Adobe Illustrator”.
The analytical part consists of the client company‘s description, an analysis of their current website, analyses of several websites of companies who provide similar products, their pros and cons as well as modern website creation trends, which will be integrated in the final product.
The practical part contains the workflow, all tools used while creating the product and their usage as well as a description of design and functional decisions. The economic part compares the pros and cons of a few companies who do similar work and includes economic calculations to find the prime cost and expenses while creating the product. In the end, the market price of the product is found. The human safety section describes the workplace and discusses safety and health issue prevention while creating the product.
The paper consists of 47 pages, 9 tables, 39 illustrations, 25 literature sources, 3 appendixes.
Keywords: website, layout, draft, color palette, content management system, plugin, e. commerce, function, web banner.