Santrauka:
Baigiamasis darbas. VšĮ „Gym37“ žiniatinklio svetainės kūrimas. Studentas Tomas Jakelaitis, vadovė Daiva Sajek, Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2021.
Baigiamuoju darbu viešajai įstaigai „Kovos komanda“ (sporto klubas „Gym37“) kuriama žiniatinklio svetainė ir reklaminis turinys.
Darbo tikslas – studijų metu įgytas žinias pritaikyti praktiškai ir sukurti užsakovui multimedijos produktų paketą, susidedantį iš vartotojui patrauklios ir patogios naudotis internetinės svetainės (su redaguojamu logotipu), vizitinės kortelės bei reklamjuosčių maketų ir video paketo.
Analitinėje dalyje išsiaiškinami užsakovo reikalavimai, kuriamo multimedijos produktų paketo tikslinė auditorija, išanalizuojamos pagrindinės internetinių svetainių charakteristikos, apžvelgiamos dizaino tendencijos, ištiriami pagrindinių konkurentų svetainių trūkumai ir privalumai bei nustatomi reklaminio turinio kūrimo principai.
Projektinėje dalyje aptariamos multimedijų paketui taikytos technologijos, pristatoma sukurta internetinė svetainė (su redaguotu logotipu) ir reklaminis turinys, atliekami ekonominiai skaičiavimai, žmogaus saugos dalyje išnagrinėjami rizikos faktoriai, darbo aplinka ir priešgaisrinė sauga.
Darbo pabaigoje pateikiamos išvados.
Darbą sudaro 55 puslapiai, 14 lentelių, 46 paveikslėliai ir 35 literatūros ir informacijos šaltiniai.
Description:
The final paper „Website development for the VšĮ Gym37“. Student Tomas Jakelaitis/ Scientific supervisor Daiva Sajek; Kauno kolegija / University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies – Kaunas, 2021
With this project the author develops a website and an advertising package for the organisation „Kovos komanda“ (also known as a sports club „Gym37“).
The objective of the paper is to apply the knowledge gained during the studies in practice and to create a package of multimedia products for the customer, consisting of an attractive and user-friendly website (including customer‘s editable logo), business card and banner layouts as well as a video set.
The analytical part clarifies the customer's requirements, the target audience of the multimedia product package, analyses the main characteristics of websites, reviews design trends, examines the disadvantages and advantages of the main competitors' websites and establishes the principles of advertising content creation.
The applied part discusses the technologies applied to the multimedia package, presents the created website (including edited customer‘s logo) and advertising content, performs economic calculations, the human safety part examines risk factors, work environment and fire safety.
Conclusions are presented at the end of the paper.
This paper consists of 55 pages, 14 tables, 46 figures and 35 literature and information sources.
Keywords: website, content advertising, design, video package, plugin, navigation, layout, mobile version, animations, latest trends.