Santrauka:
Baigiamasis darbas. „UAB „Kautra“ animacinių reklamų kūrimas“. Studentas, Artūras Gorbač, Vadovas Vidas Vainoras, Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2021.
Darbo problema. Žinomumo apie nemokamą dviračio vežimo autobusu paslaugą trūkumas, informacinės reklamos apie „autobusubilietai.lt“ programėlę neturėjimas.
Darbo tikslas. Panaudojant studijų metu įgytas praktines bei teorines žinias, sukurti UAB „Kautra“ animacijas apie nemokamą dviračių vežimo paslaugą ir „autobusubilietai.lt“ programėlę.
Darbo objektas. Naudojantis kompiuterinėmis animavimo programomis sukuriami du produktai – 1 min. informacinė animacija apie dviračių vežimo paslaugą autobusu ir 15 sek. animuota televizinė reklama apie „autobusubilietai.lt“ programėlę.
Darbo struktūra. Baigiamasis darbas susideda iš dviejų dalių, analitinės ir projektinės dalies. Analitinėje dalyje yra aprašomas užsakovas, labiausiai tinkamas animacijos stilius, išanalizuojamos animacijos taisyklės, atliekama konkurentų ir animacijos tendencijų analizė, išanalizuojama individualaus stiliaus svarba. Projektinėje dalyje yra pateikiama darbo eiga, atlikti darbai ir sukurti produktai, kaip animacijos dizaino piešimo darbai, perpiešimas į vektorinį formatą, animavimo darbai.
Darbo užduotis. UAB „Kautra“ pavasario ir vasaros sezonu nori didinti žinomumą apie jų nemokamą dviračių vežimo paslaugą autobusu, jie šią animaciją rodys lauko ir vidaus ekranuose. Taip pat reikėjo sukurti „autobusubilietai.lt“ programėlės pristatomąją animaciją, kuri bus rodoma televizijoje, socialiniuose tinkluose.
Darbo rezultatai. Šio projekto metu buvo sukurti du medijos produktai, 1min. trukmės animacija apie dviračių vežimo paslaugą autobusu ir 15 sek. animacinis vaizdo įrašas skirtas televizijai apie „autobusubilietai.lt“ programėlę.
Darbą sudaro 53 puslapiai, 7 lentelės, 44 paveikslai, 25 literatūros ir informacijos šaltiniai, 3 priedai.
Description:
The final paper. Development of the animated advertisements for the UAB Kautra. Student Artūras Gorbač, scientific supervisor Vidas Vainoras; Kauno kolegija University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies – Kaunas, 2021.
Objective of the paper. To use the practical and theoretical knowledge acquired during studies to create an animation about a free bicycle transportation service. Also, to create an app promotion video for “autobusubilietai.lt” app.
Task. UAB „Kautra“ in the spring and summer season want to raise awareness about their free bicycle transportation service by their buses, they will display this animation on outdoor and indoor screens. It was also necessary to create a short animation video of the “autobusubilietai.lt” app, which will be shown on television.
The structure of the paper. The final work consists of two parts, analytical and practical. The analytical part describes the customer, the most appropriate animation styles, animation rules, animation trends, the importance of brand identity. The practical part presents the workflow, the work done and the products created, such as animation design drawing work, vector drawing, animating the design.
The results of the paper. During this project, two media products were created, a 1min. duration animation about the bicycle transportation service by bus and a 15 sec. animated video about the “autobusubilietai.lt” app.
The paper consists of 53 pages, 7 tables, 44 illustrations, 25 literature sources, 3 appendixes.
Keywords: animation, 2D animation, vector animation, graphic design, 3D animation, animation styles, animation rules.