Santrauka:
Baigiamasis darbas „Darktourism.lt“ žiniatinklio svetainės kūrimas“. Studentas Lukas Čebatorius,
vadovas Mindaugas Zmitrulevičius; Kauno kolegija, Technologijų fakultetas. Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2021.
Baigiamajame darbe yra atliekami užsakovo MB „24 Elements“ prekinio ženklo „Darktourism.lt“ žiniatinklio svetainės kūrimo darbai ir papildomo reklaminio turinio kūrimas.
Darbo tikslas – pademonstruoti žinias, įgytas studijų metu, ir sukurti multimedijos produktą užsakovui. Sukurti šiuolaikišką ir paprastą logotipą, pilnai veikiančią ir visus standartus atitinkančią žiniatinklio svetainę, atlikti objektų fotosesijas ir redaguoti nuotraukas, sukurti socialinių tinklų paskyras ir jas užpildyti turiniu. Taip pat sukurti reklamjuostes, kurios reklamuotų prekinį ženklą ir žiniatinklio svetainę.
Analitinėje dalyje yra pateikiami užsakovo norai ir pageidavimai, išanalizuojama tikslinė auditorija, išsiaiškinami žiniatinklio svetainių ir logotipų vertinimo kriterijai, išanalizuojamos šiuolaikinės dizaino tendencijos, išryškinama socialinių tinklų nauda verslui. Taip pat atliekama konkurentų analizė.
Projektinėje dalyje yra aprašomi produkto kūrimo etapai. Aprašoma kokie sprendimai buvo priimti įgyvendinant užduotis. Ekonominėje dalyje yra analizuojama rinka ir atliekami ekonominiai skaičiavimai produkto kainai nustatyti. Žmogaus saugos dalyje analizuojami rizikos faktoriai ir bei darbo saugos reikalavimai.
Baigiamojo darbo apimtis – darbą sudaro 56 puslapiai, 10 lentelių, 31 paveikslėlis, 25 literatūros šaltiniai, 2 priedai.
Description:
The final paper Website development Darktourism.lt. Student Lukas Čebatorius, Scientific supervisor Mindaugas Zmitrulevičius; Kauno kolegija / University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies – Kaunas, 2021
The aim of this project is to create a website for a customer MB "24 Elements" named "Darktourism.lt"
The object of the paper is to create a modern and simple logo, create a fully functional and standards-compliant website, take photos of objects and edit those photos, create social network accounts and fill them with content. Also create banners that will be used to promote the brand and the website.
The analytical site presents the wishes of the customer, analyzes the target audience and the criteria for evaluating websites and logos, analyzes modern design trends, highlights the benefits of social networks for business. Competitor analysis is also performed.
The project part describes the stages of product development. Describes what decisions were made to implement the task. The economic part analyzes the market and the economic calculation of the product's price. The human safety section analyzes risk factors and occupational safety requirements.
The volume of the final work – work consists of 56 pages, 10 tables, 31 pictures, 25 literature sources, 2 attachments.
Keywords: tourism, dark tourism, tours, website, social networks, advertising content.