Santrauka:
Baigiamasis darbas – „UAB „Drobė Co“ žiniatinklio svetainės ir elektroninės parduotuvės kūrimas“. Studentas – Tomas Vilkauskas, vadovė – Daiva Sajek, konsultantas – Ignas Ambrazas, konsultantė – Giedrė Gudeliūnienė; Kauno kolegija, Technologijų fakultetas. Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2021.
Darbo tikslas – sukurti įmonei „Drobė Co“ žiniatinklio svetainę ir elektroninę parduotuvę, pritaikyti paskaitų metu įgytas žinias praktiškai ir įrodyti turimą kompetenciją.
Darbo objektas – UAB „Drobė Co“.
Baigiamojo darbo struktūra – antraštinis lapas; akademinio sąžiningumo deklaracija; baigiamojo darbo užduotis; turinys; lentelių ir paveikslų sąrašas; santrumpų ir sąvokų žodynėlis; santrauka; įvadas; teorinė dalis;technologinė dalis (projektavimas, tyrimo metodika, rezultatai); finansinis-ekonominis projekto įvertinimas; išvados, rekomendacijos/pasiūlymai; literatūros ir kitų informacijos šaltinių sąrašas;konsultantų atsiliepimai; priedai.
Užsakovas, turi seną žiniatinklio svetainę, kuri turi seną dizainą, neveikiančias funkcijas ir elementus. Ši svetainė yra senai nebeprižiūrima ir esanti savo dabartinėje stadijoje neatlieka savo pagrindinės funkcijos – supažindinti klientą su įmone. Taip pat įmonė naudoja atskira vietą pardavimams ir daugiausiai komunikuoja naudodami „Facebook“ socialinį tinklą. Šio projekto tikslas yra sukurti, naudojant per studijas įgytas programavimo, grafinio dizaino ir animacijų kūrimo žinias, vieną pagrindinę vietą, kur klientas galėtų rasti ir informaciją apie įmonę ir nusipirkti produktą.
Analitinėje dalyje pateikiama informacija apie užsakovo įmonę ir išanalizuojama jų tikslinė auditorija. Po to buvo atliekama šiandieninių dizaino tendencijų analizė bei apibrėžiama kriterijai, kuriais galima įvertinti internetinę svetainę. Žinant aktualią informaciją buvo atlikta užsakovo įmonės konkurentų žiniatinklio svetainių analizė. Galiausiai, atliktas programinės įrangos palyginimas ir išrinkti geriausi pasirinkimai.
Projektinėje dalyje aprašomas projekto kūrimo procesas. Pirmiausia buvo išanalizuota senosios svetainės esamas turinys ir nuorodos, pasinaudojus šia informacija sukurtas svetainės schema. Turint schemą ir žinant koks yra turinys imtasi darbų su vieline diagrama, tai yra išankstinis „eskizas“ svetainės sudaryti bendram vaizdui. Pagal šiuos diagramos brėžinius buvo sukurtas svetainės dizainas. Tinkamai pasiruošus darbui, buvo sukurta tvarkinga darbo aplinka susieta su nuotoline repozitorija ir atlikti programavimo darbai.
Darbą sudaro 41 puslapiai, 7 lentelės, 20 paveikslų, 25 literatūros šaltiniai, 16 priedų.
Description:
The final paper – „Development of website and e-shop for the UAB Drobe Co“. Student – Tomas Vilkauskas, Scientific supervisor – Daiva Sajek, consultant – Ignas Ambrazas, consultant – Giedrė Gudeliūnienė; Kauno kolegija / University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies– Kaunas, 2021
The aim of the work – is to create a website and e-shop for Drobe Co, to apply the knowledge gained during the lectures in practice and to demonstrate existing competence.
The object of the work is UAB Drobe Co.
The structure of the paper – title page; declaration of academic integrity; final work task; table of contents; list of tables and figures; glossary of abbreviations and terms; summary; introduction; theoretical part; technological part (design, research methodology, results); financial and economic evaluation of the project; conclusions, recommendations / suggestions; list of literature and other sources of information; appendices.
The customer has an old website that has an old design, broken functions and elements. This site has long been unattended to and at its current stage it does not perform its main function of properly introducing the customer to the company. The company also uses a separate location for sales and mainly uses „Facebook“ for social outreach and online presence. The aim of this project is to use the knowledge gained during studies in programming, graphic design and animation to create a central hub where the customer could find both information about the company and buy its products.
The analytical part provides information about the customer's company and analyzes their target audience. Later an analysis of current design trends was carried out, and the criteria for evaluating an internet websites functionality were defined. Knowing the relevant information, an analysis of the customer's company's competitors' websites was performed and evaluated. Finally, a software comparison was performed and the best ones were chosen.
The project part describes the project development process. First of all, the existing content and links were analyzed and using this information a website sitemap was made. Having the sitemap and knowing what content is inside the website, work was started with the websites wireframe, which is a preliminary „sketch“ of the site to create an overall picture. The website design was created based on these diagram drawings. Having properly prepared for work with the project, a neat work environment was created and linked to the remote repository before starting the programming work.
The volume of the paper – The paper consists of 41 pages, 7 tables, 20 illustrations, 25 literature sources, 16 appendices
Keywords: multimedia, programming, website, e-shop.