Santrauka:
Baigiamasis darbas – Smiginio objektų 3D vizualizacija ir reklaminio vaizdo įrašo kūrimas. Studentas Mantas Steponavičius, Vadovė lekt. Gerūta Sprindytė, Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2021.
Profesinio bakalauro baigiamajame darbe buvo sukurti trimačiai smiginio strėlių bei taikinio modeliai, jų animacijos, vizualizacijos bei reklaminis strėlių vaizdo klipas. Baigiamojo darbo tikslas – panaudoti modeliavimo, animavimo, vizualizacijos, verslo ekonomikos bei žmogaus saugos žinias, įgytas studijų metu, kuriant darbo uždavinius bei proceso planą, kuris padėtų kuo tiksliau sukurti galutinį multimedijos produktą.
Šio darbo aprašomoji dalis sudaryta iš analitinės ir projektinės dalių. Pirmoje dalyje analizuojami užsakovo poreikiai bei gauta informacija apie norimą produktą. Taip pat analizuojama programinė įranga skirta modeliavimui ir tekstūravimui. Išanalizuoti ir aprašyti vizualizavimo varikliai, jų privalumai bei trūkumai. Išanalizuoti rinkos pavyzdžiai ir aprašyta pasirinkta programinė įranga darbui atlikti.
Projektinėje dalyje aprašytas pasiruošimas modeliavimui bei jo eiga. Pateiktos darbo metu padarytos ekrano nuotraukos, vaizdžiai perteikiančios modeliavimo ypatumus bei kuriamų modelių eiga. Aprašytas tekstūrų ruošimas bei jų suteikimas modeliams ir pateikti keli vizualizacijos pavyzdžiai. Taip pat pateikti atlikti ekonominiai skaičiavimai, nustatyta multimedijos produkto kaina rinkoje ir aprašyta žmogaus saugos dalis. Pateiktos išvados bei šaltinių sąrašas.
Darbą sudaro 52 puslapiai, 6 lentelės, 77 paveikslai, 28 literatūros ir informacijos šaltiniai, 2 priedai.
Description:
The final paper – 3D Visualization of the darts objects and creation of the promotional video. Student Mantas Steponavičius, Scientific supervisor lekt. Gerūta Sprindytė, Kauno kolegija, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies – Kaunas, 2021.
In the final project for professional bachelor‘s degree 3D models, animations, renders and promotional video for darts and dartboard were created. The goal for this project was to use knowledge of modeling, animation, visualisation, business and human safety studies, while creating work tasks and process plan, which would help to create final multimedia product as accurate as possible.
Written part of this project consists of the analytical part and the project part. First part analyses customer‘s needs and given information about the desired product. This part also covers analysis of the software packages used for modeling and texturing, as well as analysis of rendering engines, their pros and cons. Finally, analysed market examples and discussed the software that was chosen to use for this project.
Project part covers preparation for modeling and steps taken during this process. As well in this part work progress screenshots are given, showing certain steps of modeling. Also, described economic calculations and defined selling price of final mulimedia product, and covered human safety part. Finally conclusions and used literature are given.
The paper consists of 52 pages, 6 tables, 77 illustrations, 28 literature sources, 2 appendices.
Keywords: modeling, 3D graphics, texture, animation, visualization.