Santrauka:
Baigiamasis darbas „Elektroninės parduotuvės „lietuvinis.lt“, atributikos ir produktų kūrimas“. Studentas Ignas Niaura, Vadovė Vilma Eiduknytė, Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2021.
MB „Raigera“ įmonė, norinti pradėti drabužių prekybą Lietuvoje, neturi elektroninės parduotuvės, kuri būtų skirta Lietuvos rinkai, todėl pagrindinis šio baigiamojo darbo tikslas – pritaikyti studijų metu įgytas žinias, kuriant multimedijos produktus. Vykstant pasaulinei pandemijai verslai suprato, kaip svarbu vystyti savo veiklą elektroninėje erdvėje, todėl labai svarbu žinoti, kaip turi atrodyti tinkama elektroninė parduotuvė.
Analitinėje dalyje išnagrinėti įmonė, panašią veiklą vykdantys konkurentai, vartotojo patirties taisyklės, spalvų ir jų schemų analizė, tikslinė auditorija.
Projektinėje dalyje, buvo pristatyti ir trumpai aprašyti sukurtų multimedijos produktų kūrybiniai ir techniniai procesai, bei jų rezultatai.
Buvo sukurta elektroninę parduotuvė „Wordpress“ turinio valdymo sistemoje, sukurti produktų, atributikos maketai ir vizualizacijos naudojant Adobe „Ilusttrator“ ir Adobe „Photoshop“ programinę įrangą, taip pat sukurtas elektroninės parduotuvės logotipas, 8 vaizdo įrašai bei 25 įrašų nuotraukos skirti produktų reklamai socialiniame tinkle “Instagram“.
Sukūrus šiuos produktus elektroninė parduotuvė gali pradėti savo veiklą, Elektroninė parduotuvė yra sukurta pagal vartotojo patirties taisykles, o vėliau optimizuojama. Sukurtas autentiškas logotipas leis identifikuoti elektroninį puslapį vartotojams. Sukurti 11 maketų, kurie yra naudojami produktams kurti. Sukurti 8 vaizdo Įrašai ir 25 nuotraukos, kurie padės elektroninei parduotuvei pritraukti vartotojus.
Darbą sudaro 62 puslapiai, 11 lentelių, 23 paveikslėliai, 33 literatūros ir informacijos šaltiniai, 12 priedų.
Description:
The final paper „Development of the e-shop lietuvinis.lt, its accessories and products”. Student Ignas Niaura, Scientific Supervisor Vilma Eiduknytė, Kauno kolegija / University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies– Kaunas, 2021.
MB Raigera company, which wants to start selling clothes in Lithuania, does not have an e-shop dedicated to the Lithuanian market, therefore the main goal of this final work is to apply the knowledge gained during studies by creating multimedia products. During the global pandemic, businesses realized the importance of developing their operations in cyberspace, so it is very important to know what a proper e-shop should look like.
The analytical part examines the company, competitors engaged in similar activities, user interface and experience rules, analysis of colors and their schemes, target audience.
In the project part, the creative and technical processes of the created multimedia products and their results were presented and briefly described.
An e-shop was created in the Wordpress content management system, product, attribute layouts and visualizations were created using Adobe Illustrator and Adobe Photoshop software, as well as an e-shop logo, 8 videos and 25 post photos for product promotion on the social network.
Once these products are created, the e-shop can start operating, the website is created according to the rules of the user experience and interface, and then optimized. The created authentic logo will allow the user to identify the web page. Created 11 layouts that are used to create products. 8 videos and 25 photos have been created to help attract users to the e-shop.
The paper consists of 62 pages, 11 tables, 23 figures, 33 literature sources, 12 appendices.
Keywords: e-shop, website, product layouts, user experience , user interface, multimedia web graphics.