Santrauka:
Baigiamasis darbas – „Dviračių parduotuvės „Velo Haven“ reklamos priemonių kūrimas“. Studentė Dalia Lukošiūnaitė, Vadovė dr. Renata Gudaitienė; Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2021.
Bakalaurinio darbo tikslas buvo sukurti multimedijos produktus dviračių parduotuvei „Velo Haven“. Buvo sukurtas įmonės logotipas, lankstinukas, reklamjuostės, vizitinės kortelės ir reklaminis vaizdo įrašas.
Šis darbas sudarytas iš dviejų dalių: analitinės dalies ir projektinės dalies.
Analitinėje dalyje analizuojami konkurentai, aptariami jų reklamavimosi sprendimai socialiniuose tinkluose. Išanalizuoti penki logotipų tipai, išnagrinėtas spalvų poveikis žmogui. Atlikta gerųjų pavyzdžių analizė ir aptarta naudota programinė ir techninė įranga.
Projektinėje dalyje aprašytas reklaminių multimedijos produktų kūrimo procesas. Aprašyta kūrybinių sprendimų paieška, kuriant įmonės logotipą. Pateikti reklaminių produktų, tokių kaip lankstinukai, reklamjuostės, vizitinės kortelės ir reklaminio vaizdo įrašas kūrybiniai sprendimai ir aprašyta darbų eiga. Darbo pabaigoje atlikti ekonominiai skaičiavimai susiję su reklaminių produktų kūrimu ir gamyba, aprašyti darbų saugos reikalavimai, pateiktos išvados ir šaltinių sąrašas.
Darbą sudaro 50 puslapiai, 13 lentelių, 45 paveikslai, 27 literatūros šaltiniai, 24 priedų.
Description:
The final paper – Creation of the advertising tools for the bike shop Velo Haven. Student Dalia Lukošiūnaitė, Scientific supervisor dr. Renata Gudaitienė; Kauno kolegija, University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies–Kaunas, 2021.
The aim of the paper thesis was to create multimedia products for the bicycle shop "Velo Haven". A company logo, flyer, banners, business card, promotional video were created.
This work consists of two parts: the analytical part and the project part.
The analytical part analyses the competitors and their advertising solutions on social networks. Five types of logos were analyzed, and the effect of colors on humans was looked into. The analysis of good examples was performed and the software and hardware used were reviewed.
The project part describes the process of developing promotional multimedia products. It also describes the search for creative solutions when designing a company logo, provide creative solutions and workflows for promotional products such as flyers, banners, business card and promotional video. Finally economic calculations related to the development and production of advertising products were performed, work safety requirements was described, the conclusions and a list of sources was presented.
The paper consists of 50 pages, 13 tables, 45 illustrations, 27 literature sources, 24 appendixes
Keywords: advertising media, banner, bicycles, three-dimensional graphics, visualization.