Santrauka:
Baigiamojo darbo tema yra „Manikiūrininkės Karolinos Kubiliūtės žiniatinklio svetainės ir firminio stiliaus kūrimas“, darbą atliko Diana Juškaitė. Darbo vadovė lekt. Daiva Sajek, Kauno Kolegija, Technologijų fakulteto Medijų technologijų katedra. - Kaunas 2021 m.
Pagrindinis darbo tikslas – naudojantis studijų metu įgytomis žiniomis, sukurti multimedijos produktus, atitinkančius užsakovės lūkesčius. Darbo metu sukurti „Karolinanails.com“ internetinę svetainę, kurioje galima registracija norint įsigyti paslaugą ir rasti visą reikalingą informaciją. Sukurti firminį stilių atitinkantį logotipą, kainoraščio, dovanų kupono, vizitinės kortelės maketus ir reklamines priemones, tokias kaip reklamjuostės bei reklaminis vaizdo įrašas.
Analitinėje dalyje yra analizuojama darbo atlikimui reikalinga informacija, kuri susijusi su vizualinio turinio kūrimo kriterijais ir programinės įrangos pasirinkimu.
Projektinėje dalyje aprašomas kūrimo procesas, pateikiami sukurti produktai bei jų reikšmė užsakovės veiklai. Atlikti ekonominiai skaičiavimai, siekiant įsivertinti sukurtų produktų savikainą ir aprašoma žmogaus ir darbo sauga.
Baigiamojo darbo pabaigoje atliekamas darbo rezultatų apibendrinimas, pateikiamas literatūros sąrašas ir priedai.
Darbą sudaro 66 puslapiai, 8 lentelės, 22 paveikslai, 30 literatūros ir informacinių šaltinių, 17 priedų.
Description:
Bachelor‘s Thesis ”Development of website and corporate style for the manicurist Karolina Kubiliūtė”, thesis prepared by Diana Juškaitė. Supervisor: Lecturer Daiva Sajek, Kaunas University of Applied Sciences, Department of Media Technologies, Faculty of Technology. - Kaunas 2021.
The aim of the project is to create multimedia products that meet the customer's expectations, using the knowledge acquired during the studies. During the process, create Karolinanails.com website where you can register to order various services and find all the necessary information about them, as well as to create a logo in line with the corporate style, price list, gift voucher, business card layouts and promotional materials such as banners and promotional video.
In the analytical part, the information needed for the project was analyzed this information includes the criteria for creating visual content and the choice of software.
The project part describes the development process and the developed products as well as their significance for the customer's activities. Economic calculations have been performed to self-assess the cost of the development. Human and occupational safety was also described.
At the end of the paper, results of the work are summarized and the list of literature, appendices are presented.
The thesis consists of 66 pages, 8 tables, 22 figures, 30 references and 17 appendices.
Key words: website, corporate identity, layouts, advertising, manicure service, design.