Santrauka:
Baigiamasis darbas „Ekoriedis.lt“ elektroninės parduotuvės ir reklamos priemonių kūrimas. Studentas Marius Černeckas, vadovas Audrius Čapskas; Kauno Kolegija, Technologijų fakultetas. Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2021.
Sena užsakovo svetainė, ilgą laiką neprižiūrima ir neatnaujinama, tapo netvarkinga, todėl atbaido klientus. Baigiamajame darbe užsakovui kuriama nauja internetinė parduotuvė ir reklaminės priemonės – reklaminis filmas, nuotraukos bei logotipas, kurie padės užsakovo individualiai veiklai. Kuriant produktus pritaikytos studijų metu įgytos žinios, bei analizuota teorija. Darbo tikslas – panaudoti studijų metu įgytas žinias bei sukurti multimedijos produktus, padėsiančius užsakovo individualiai veiklai.
Analitinėje dalyje aprašoma kuriamų multimedijos produkų teorija. Analizuojama užsakovo veikla, jo internetinė parduotuvė bei jos duomenys, kuriamų produktų tikslinė auditorija, užsakovo logotipas bei gero logotipo kriterijai, filmų ir nuotraukų kūrimo teorija, panašaus turinio internetinės parduotuvės, tinklapių dizaino teorija bei jų kūrimo įrankiai.
Projektinėje dalyje detaliai išdėstytas multimedijos produktų – elektroninės parduotuvės, logotipo, reklaminio filmo ir nuotraukų, kūrimo procesas bei priimti sprendimai. Taip pat pateikti ekonominiai skaičiavimai bei žmogaus saugos ir saugios darbo aplinkos aprašas.
Kuriant baigiamajį darbą: nustatyta tikslinė kuriamų produktų auditorija – 15–45 metų žmonės, kurie domisi technologijomis bei tausoją gamta; sukurtos dinamiškos formos, lengvai įsimintino logotipo variacijos; nufilmuotas reklaminis filmas parodantis užsakovo prekių privalumus; atlikta produkų fotosesija, atrinkos nuotraukos readaguotos bei paruoštos publikavimui; tariantis su užsakovu bei naudojant įgytas žinias, suprojektuota nauja internetinė parduotuvė; pagal dizainą sukurta nauja internetinė parduouvė, atitinkanti užsakovo pageidavimus, pritaikyta tikslinei auditorijai bei vartotojų elgesio įpročiams.
Darbą sudaro 61 puslapis, 9 lentelės, 21 paveikslėlis, 28 informaciniai ir literatūros šaltiniai ir 4 priedai.
Description:
Final paper development of the e-shop Ekoriedis.lt and advertising tools. Student Marius Černeckas, Scientific supervisor Audrius Čapskas; Kauno Kolegija / University of Applied Sciences, Faculty of Technologies. Department of Media Technologies – Kaunas, 2021.
The client's old website, which has not been maintained and updated for a long time, has become cluttered and is putting off customers. The final work for the client involves the creation of a new online shop and promotional tools - a promotional film, photos and a logo - that will support the client's individual activities. The development of the products is based on the knowledge acquired during the studies and on the analysis of theory. The aim of the paper is to use the knowledge acquired during the studies and to create multimedia products to support the customer's individual activity.
The analytical part describes the theory behind the multimedia products to be developed. It analyses the client's activity, his online shop and its data, the target audience of the products to be developed, the client's logo and the criteria for a good logo, the theory behind the creation of films and photos, the theory behind similar online shops, the theory behind the design of websites and the tools used to create them.
The design part of the project details the process and decisions taken in the development of the multimedia products - the e-shop, the logo, the promotional film and the photographs. It also includes economic calculations and a description of human safety and a safe working environment.
In the process of developing the paper: the target audience for the products to be developed was identified - people aged 15-45 years old who are interested in technology and nature conscious; variations of a dynamic, easy-to-remember logo were created; a promotional film was shot to show the advantages of the client's products; a photo shoot of the products was carried out, selected photos were edited and prepared for publication; a new online shop was designed in consultation with the client and using the knowledge acquired; a new online shop was created according to the design, meeting the client's wishes, adapted to the target audience and consumer habits.
The paper consists of 61 pages, 9 tables, 21 illustrations, 28 literature sources and 4 appendixes.