Santrauka:
Baigiamojo bakalauro projekto tema – UAB „Eddy Travels” reklamos produktų kūrimas. Darbą parengė studentė Aurelija Buikutė, darbo vadovė lektorė Vilma Eidukynaitė, Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2021.
Darbo problema – įvykus COVID-19 pandemijai sumažėjo įmonės vartotojų skaičius. Todėl reikalingi multimedijos produktai, kurie padėtų padidinti vartotojų įsitraukimą.
Baigiamojo darbo tikslas – sukurti multimedijos produktus pritaikant įgytas žinias studijų metu. Atliekant darbus panaudota grafinio dizaino, elektroninės leidybos, programavimo, audio ir video technologijos, rinkodaros planavimo ir valdymo paskaitų įgytos žinios.
Baigiamajame darbe pateikiami UAB „Eddy Travels“ įmonei kuriami reklamos produktai. Ruošiamos 3 nukreipiamosios žiniatinklio svetainės, kurios skatina pasinaudoti įmonės produktu. Taip pat pristatomas reklamos paketas socialiniams tinklams.
Darbo analitinėje dalyje aprašoma įmonės veikla, poreikiai bei keliamas turinys. Analizuojami panašaus turinio konkurentai. Pateikiama nukreipiamųjų svetainių bei dizaino taisyklių analizė.
Projektinėje dalyje pristatoma produktų darbų eiga. Pateikiamas nukreipiamųjų svetainių vielinių diagramų kūrimas bei pritaikyti dizaino sprendimai. Taip pat atlikti perkėlimo darbai į turinio valdymo sistemą ir naudoti įskiepiai funkcionalumui kurti. Aprašytas optimizavimo darbų procesas. Projektinėje dalyje pristatomi reklamos produktų darbai socialiniams tinklams. Atlikti ekonominiai skaičiavimai, kurių pagalba nustatyta produktų rinkos kaina. Žmogaus saugos skiltyje aprašyti tinkami darbo sąlygų reikalavimai.
Paskutinėje projekto dalyje pateiktos galutinės išvados, naudoti šaltiniai bei priedai.
Sukurtos 3 funkcionalios nukreipiamosios žiniatinklio svetainės. Paruoštas reklamos paketas socialiniams tinklams.
Baigiamąjį darbą sudaro 63 puslapiai, 10 lentelių, 15 paveikslų, 26 literatūros šaltiniai ir 11 priedų.
Description:
The topic of the final bachelor project is the creation of the advertising products for the UAB Eddy Travels. The work was prepared by student Aurelija Buikutė, supervisor lecturer Vilma Eidukynaitė, University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies – Kaunas, 2021.
The problem of work is that the COVID-19 pandemic has reduced the number of business users. Therefore, there is a need for multimedia products that help increase consumer engagement.
The aim of the final work is to create multimedia products by applying the acquired knowledge during studies. The knowledge gained in graphic design, electronic publishing, programming, audio and video technology, marketing planning and management lectures was used in the work.
The final work presents the advertising products created for the UAB Eddy Travels. 3 landing pages are being developed that promote the use of the company’s product. An advertising package for social networks is also presented.
The analytical part of the work describes the company's activities, needs and content. Competitors with similar content are analyzed. An analysis of landing pages and design rules is provided.
The project part describes the workflow of the products. The creation of a wireframe for landing sites and customized design solutions are presented. Migration work to the content management system was also performed and plugins were used to create the functionality. The process of optimization works is described. The project part presents the works of advertising products for social networks. Economic calculations were performed to determine the market price of the products. The human safety section describes the appropriate working conditions requirements.
3 functional landing websites have been created. An advertising package for social networks has been prepared.
The last part of the project presents the final conclusions, used sources and appendices. The final work consists of 63 pages, 10 tables, 15 figures, 26 references and 11 appendices.