Santrauka:
Baigiamasis darbas. IĮ „Prie tilto“ pakuočių ir reklamos priemonių kūrimas. Studentė Liveta Aleknaitė, Vadovas Virginijus Valčiukas, Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2021.
Darbo apibūdinimas – darbe pristatoma literatūros analizė, kurioje išanalizuotos reklamos technologijos ir tendencijos bei projektinė dalis, kurioje aprašomi kuriami trijų tipų produktai. Darbas aktualus mažoms įmonėms, kurių menka reklamos sklaida, norint pademonstruoti, kaip reklama gali padėti įmonei save populiarinti.
Darbo problema – įmonėje „Prie tilto“ reklamos skatinimo bei sklaidos trūkumas.
Darbo tikslas – pritaikant Kauno kolegijoje įgytas praktines ir teorines žinias, atlikti reklaminių priemonių ir pakuočių kūrimą.
Darbo objektas – kuriamos torto, kekso ir „macarons“ produktų pakuotės, atlikta maisto fotografijų serija bei pritaikoma socialinių tinklų reklamai, filmuojamas ir montuojamas reklaminis vaizdo filmukas, reprezentatyviai demonstruojant maisto gaminimo procesą.
Darbo struktūra – baigiamasis rašto darbas susideda iš analitinės, kurioje analizuojama įmonės veikla, konkurentai, dizaino tendencijos ir sprendimai, ir projektinės, kurioje pateikiami atliktų darbų aprašai bei rezultatai, dalių. Taip pat aprašoma ekonominė dalis, kurioje pateikiamos išlaidos ir skaičiavimai, savikaina bei darbo saugos dalis, įvertinama darbo rizika, priešgaisrinė sistema, kokios yra darbo sąlygos.
Darbo rezultatai – sukurtos trys skirtingos maisto pakuotės: torto, kekso ir „macarons“ dėžutės, sukurtas reklaminis vaizdo filmukas, sukurta 21 nuotrauka, skirta socialiniams tinklams.
Užsakovui pasiūlyta ir toliau tęsti reklamos sklaidą socialiniuose tinkluose bei kurti pakuotes kitiems produktams, kurios padės įsiminti įmonę.
Darbą sudaro 51 puslapis, 10 lentelių, 15 paveikslų, 38 literatūros ir informacijos šaltiniai, 11 priedų.
Description:
The final paper. Development of the package and advertising tools for the IĮ Prie tilto. Student Liveta Aleknaitė, Scientific supervisor Virginijus Valčiukas; Kauno kolegija / University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies – Kaunas, 2021.
The aim of the paper is to use knowledge gained at Kaunas College to accomplish the creation of advertising tools and also the creation of product packages.
The object of the paper are product packages for cakes and macarons, a series of photographs is achieved which is used for social network advertisements, a video is filmed and montaged representatively demonstrating the process of food making.
The structure of the paper consists of analytical part in which the company, competitors, trends and solutions of design is analysed, also the project part where work description and results are showed. There is also an economical part, which consists of expenditures and prime cost calculations, and work health and safety where risks of work, fire system, work conditions were evaluated.
The results of the paper: three different packages for cakes and “macarons”, one advertising video and 21 photos for social media.
It has been suggested to the company to continue sharing advertisements in social networks, as well as continue creating packages for other products which will help make the company rememberable.
The paper consists of 51 pages, 10 tables, 15 illustrations, 38 literature sources, 11 appendixes.
Keywords: package, advertisement, advertisement technologies, photographs, advertisement video.