Santrauka:
Įmonės “Automobilių priežiūra Kaunas” reklamos produktų kūrimas. Darbą atliko studentė Viktorija Davydova, vadovė lektorė Gitana Ginevičienė. Kauno kolegija, Technologijų fakultetas. Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2021.
Darbo tikslas - parodyti įgytas kompetencijas studijuojant reklamos technologijas ir susieti su praktine veikla kuriant reklamos produktus įmonei.
Baigiamojo darbo objektas: reklaminis vaizdo įrašas, logotipas, vizitinė kortelė, dovanų kuponas.
Baigiamojo darbo problema - įmonė siekia atnaujinti prekinį ženklą, kuris apibūdintų įmonės veiklą.
Baigiamojo darbo struktūra – darbą sudaro turinys, lentelių ir pavekslų sąrašas, santrauka, įvadas, analitinė dalis, projektinė dalis, išvados, literatūros ir kiti informaciniai šaltiniai.
Įvade pateikta reklamos svarba, apibedrinama kokios bus kuriamos reklamos priemonės ir iškelti darbo uždaviniai.
Analitinėje dalyje dalyje buvo išanalizuota skaitmeninės ir materialios reklamos svarba, pritaikymas ir poveikis vartotojui. Taip pat apžvelgtas tradicinės ir skaitmeninės reklamos produktų aktualumas ir pritaikymas. Išanalizuoti analogiški reklamos produktai ir aptarti konkurentai. Aprašyta techninė ir programinė įranga. Projektinėje dalyje aprašyti reklaminių produktu įgyvendinimo veiksmai. Išvadose apibendrinami gauti rezultatai ir pateikti svarbiausi pasiūlymai.
Baigiamajį darbą sudaro - 42 puslapiai, 10 lentelių, 24 paveikslai, 24 literatūros šaltiniai, 0 priedai.
Description:
Creation of the advertising products for the enterprise Automobilių priežiūra KAUNAS. Vikorija Davydova, scientific supervisor Gitana Ginevičienė. Kauno kolegija/University of Applied Sciences, Faculty of Technology. Department of Media Technologies – Kaunas, 2021.
The aim of the paper - is to show the acquired competencies in studying advertising technologies and to link them with practical activities in creating advertising products for the company.
The object of the final work - promotional video, logo, business card, gift voucher.
The problem of the final work - is that the company seeks to update the brand, which would describe the company's activities.
Structure of the final work - the work consists of content, list of tables and figures, summary, introduction, analytical part, project part, conclusions, literature and other information sources.
The introduction presents the importance of advertising, summarizes what advertising tools will be developed and sets out the tasks of the work.
In the analytical part, the importance, application and impact of digital and material advertising on the consumer were analyzed. The relevance and application of traditional and digital advertising products are also reviewed. Analogous advertising products were analyzed, competitors were discussed. Hardware and software are described. The project part describes the actions for the implementation of promotional products. The conclusions summarize the results obtained and make the most important suggestions.
The volume of the paper – the paper consists of 42 pages, 10 table/s, 24 illustrations, 24 literature sources, 0 appendix/es.
Key words – Advertising, video, business card, logo, social networks.