Santrauka:
Baigiamasis darbas „Reklamos produktų kūrimas UAB „Laikinosios stoties metro“. Erika Griškaitytė, darbo vadovė lekt. Gitana Ginevičienė. Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2021.
Baigiamajame darbe aprašoma materialių ir skaitmeninių reklamos priemonių kūrimo eiga UAB „Laikinosios stoties metro“: išnagrinėta teorinė medžiaga, reikalinga žinoti kuriant sėkmingas reklamos priemones bei produktų idėjos ir koncepcijos įgyvendinimas.
Darbo problema – reklamos priemonių trūkumas socialiniuose tinkluose ir restorane UAB „Laikinosios stoties metro“.
Darbo tikslas – parodyti įgytas kompetencijas, studijuojant reklamos technologijas ir susieti su praktine veikla, kuriant reklaminius produktus įmonei.
Darbo objektas – skaitmeninių ir materialių reklamos produktų sukūrimas UAB „Laikinosios stoties metro“, remiantis teorine medžiaga ir sukurta produktų koncepcija.
Darbo struktūra. Baigiamąjį darbą sudaro analitinė ir projektinė dalys. Analitinėje dalyje išsiaiškinama reklamos reikšmė, dizaino įtaka reklamai, aptariami produktai – lankstinukas, vaizdo klipas ir animacinė reklama – jų reikšmė ir funkcijos, programinė įranga, reklama socialiniuose tinkluose, konkurentų komunikacijos analizė bei reklamos produktų idėjos ir kūrimo planas. Projektinėje dalyje nurodoma informacija apie užsakovą, reklamos produktų kūrimo eiga ir pagrindžiami kūrybiniai sprendimai. Be to, pateikti ekonominiai skaičiavimai tiesioginėms ir netiesioginėms produktų išlaidoms apskaičiuoti ir nustatoma jų kaina. Pateikti žmogaus saugos reikalavimai, kurių buvo laikomasi darbo metu.
Darbo rezultatai – sukurtos šios reklamos priemonės: 2 meniu lankstinukai lietuvių ir anglų kalbomis, animacinė reklama, vaizdo klipas socialiniui tinklui „YouTube“ ir 4 vaizdo klipai socialiniui tinklui „Facebook“ ir įvertintos patirtos išlaidos jiems sukurti.
Darbą sudaro 50 puslapių, 12 lentelių, 18 paveikslai, 33 literatūros ir informacijos šaltiniai, 3 priedai.
Description:
The final paper Creation of the advertising products for the UAB Laikinosios stoties metro. Student Erika Griškaitytė/ Scientific supervisor Gitana Ginevičienė; Kauno kolegija / University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies– Kaunas, 2021.
The final paper describes the development of the material and digital advertising products for UAB Laikinosios stoties metro: the theoretical material is analyzed, necessary to understand what makes advertising tools successful and implementation of the concept.
The final paper problem – lack of advertising products in social networks and at the restaurant of UAB Laikinosios stoties metro.
The aim of the paperwork is to show the theoretical and practical knowledge acquired during the studies of advertising technologies, to create advertising products for the company.
The object of the paper. Development of digital and material advertising products for UAB Laikinosios stoties metro, based on theoretical material and developed product concept.
The structure of the paper. The final work consists of analytical and project parts. The analytical part explains the meaning of advertising, the impact of design on advertising, discusses the products - leaflet, video clip, and animation - their meaning and functions, software, advertising on social networks, analysis of competitors communication and advertising product ideas as well as a development plan. The project part provides information about the customer, the development process of advertising products and substantiates creative solutions. In addition, economic calculations are provided to calculate the direct and indirect costs of the products and their price is determined. The human safety requirements that were observed during the work are presented.
The results of the paper. The following advertising tools were created: 2 menu leaflets in Lithuanian and English, an animated commercial, a video clip for social network YouTube, and 4 videos for the social network Facebook, and the cost of experience to create them was estimated.
The volume of the paper. The final paper consists of 51 pages, 12 tables, 18 illustrations, 33 literature sources, 3 appendixes.
Keywords: advertising, digital advertising, material advertising, leaflet, video clip, video, animation, design.