Santrauka:
Baigiamojo darbo tema – UAB „B Company“ įvaizdžio ir reklamos produktų kūrimas.
Darbą atliko Rugilė Kancytė, darbo vadovė dėst. Alma Pocienė. Kauno kolegija, Technologijų fakultetas. Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2021.
Baigiamojo darbo apibūdinimas – sparčiai augančiai UAB „B Company“ įmonei labai svarbu atrasti savitą stilių, kurį galėtų atpažinti kiekvienas vartotojas. Užsakovo produktų pakuotės yra ganėtinai banalios, niekuo neišsiskiriančios iš kitų, tad naujo prekinio įvaizdžio sukūrimas pritrauks daugiau esamų bei busimų vartotojų dėmesį.
Baigiamojo darbo problema – norint pritraukti didesnę vartotojų auditoriją,užsakovui reikia susikurti savitą prekinio ženklo stilių ir reklaminių produktų.
Baigiamojo darbo tikslas – pritaikyti kolegijoje įgytas praktines ir teorines žinias bei sukurti užsakovui UAB „B Company“ reklaminius produktus.
Baigiamojo darbo objektas – UAB „B Company“ įvaizdžio kūrimas ir jų produktų įpakavimas.
Baigiamojo darbo struktūra – analitinėje dalyje išanalizuojamas užsakovas, jo vykdoma veikla, tikslinė auditorija ir konkurentai. Taip pat aprašomos reklamos ir pasirinktų reklaminių produktų analizės. Projektinėje dalyje pateikiami darbo rezultatai su ekonominiais skaičiavimais. Taip pat šioje dalyje aptariama pasirinkta materialių produktų gamybai medžiaga ir technologijos.
Baigiamojo darbo rezultatai – sukurti materialios reklamos produktai, tokie kaip dekoratyvinė dėžutė, popierinis dovanų maišelis, informacinė kortelė, dovanų kortelė ir jos įpakavimas. Skaitmeninės reklamos produktai – 5 reklamjuosčių paketai, 3 judančių paveikslėlių paketai, skaitmeninės prekinio ženklo gairės, socialinio tinklo „Instagram“ įvaizdžio paketas, produktų fotosesija.
Baigiamąjį darbą sudaro 53 puslapiai, 8 lentelės, 39 paveikslai, 26 literatūros ir informacijos šaltiniai, 21 priedai.
Description:
The topic of the final paper – Image and advertising product development for the UAB B Company. Rugilė Kancytė, scientific supervisor: lecturer Alma Pocienė. Kauno kolegija/University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies – Kaunas, 2021.
Description of the final work – for the rapidly growing UAB B Company rapidly growing company, it is very important to find a unique style that each user can recognize. The packaging of the customer's products is quite banal, it does not stand out from the others, so the creation of a new brand image will attract more attention of existing and future consumers.
The problem of the final work – is that in order to attract a larger audience of consumers, the customer needs to create a unique brand style and promotional products.
The aim of the final paper – is to apply practical and theoretical knowledge acquired at university and to create promotional products for the customer, UAB B Company.
The object of the final work – creating the image for the UAB B Company and packaging their products.
The structure of the final paper – the analytical part analyzes the customer, its activities, target audience, and competitors. Analyzes of advertising and selected promotional products are also described. The project part presents the results of work with economic calculations. This section also discusses the material and technologies chosen for the production of material products.
The final work results – are the created material advertising products, such as a decorative box, a paper gift bag, an information card, a gift card, and its packaging. Digital advertising products – 5 banner packages, 3 moving picture packages, digital brand guidelines, Instagram social network image package, product photo session.
The final work consists of 53 pages, 8 tables, 39 illustrations, 26 literature sources, 21 appendixes.
Keywords: decorative box, bag, gift card, information card, photography, banner, moving pictures, brand guidelines, image creation, material advertising, digital advertising.