Santrauka:
Baigiamasis darbo pavadinimas – „UAB „Labectra“ reklamos produktų kūrimas“. Darbą rašė studentė Joana Kavaliauskaitė, vadovas lektorius Virginijus Valčiukas, Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2021 metai.
Norint, jog įmonė suklestėtų, pritrauktų klientus ir paverstų juos lojaliais, į pagalbą pasitelkiama reklama ir jos produktai. Šie gaminiai skirti skleisti įmonės reklamą ir platinti informaciją apie ją, padeda plėstis ir užtikrinti klientų srautą. Į tai atsižvelgiant šiame darbe buvo kuriami trys reklamos produktai, kurie padės įmonei „Labectra“ išlaikyti savo dabartinius klientus lojaliais bei padės pritraukti naujų.
Darbo problema – reklamos produktų kūrimas, kurie padėtų įmonei pritraukti naujų klientų bei išlaikyti senus. Norint pasiekti šį tikslą, būtina periodiškai atnaujinti turimus reklamos gaminius, padaryti juos patrauklius tikslinei auditorijai atsižvelgiant į to meto dizaino tendencijas.
Darbo tikslas – pritaikant studijų metu įgytas žinias sukurti įmonei UAB „Labectra“ sėkmingus reklamos produktus.
Darbo objektai – produktų katalogas, vizitinės kortelės, stiliaus knyga.
Darbo struktūra susideda iš dviejų dalių – analitinės ir projektinės. Analitinėje dalyje pateikiama teorija, susipažįstama su užsakovų įmone, reklamos svarba rinkoje, tiksline auditorija. Aptariama gaminamų reklamos produktų istorija ir techniniai reikalavimai, trumpai aptarta šrifto bei spalvų įtaka produktų dizaine. Išnagrinėtas 2019 metų „Heldors“ produktų katalogas ir įmonės konkurentų reklamos produktai, atlikta jų analizė. Projektinėje dalyje aprašomas reklamos gaminių kūrybos procesas, jų maketai ir dizainas, atlikti ekonominiai skaičiavimai, susiję su produktų gamyba, nustatytos jų savikainos, taip pat aprašyta darbo saugos reikalavimai bei rekomendacijos.
Darbo rezultatai – atsižvelgiant į užsakovų pageidavimus, buvo sukurti trys reklamos produktai: katalogas, vizitinės kortelės, stiliaus knyga. Pirmieji du produktai kurti materialiai reklamai, stiliaus knyga kurta naudoti elektroniniu variantu. Katalogas ir vienas vizitinės kortelės dizainas buvo kurtas „Heldors“ ženklui, stiliaus knyga ir antras vizitinės kortelės dizainas – „Labectra“.
Darbą sudaro 43 puslapiai, 11 lentelių, 22 paveikslai, 30 literatūros ir informacijos šaltinių, 8 priedai.
Description:
The final title of the work is “Creation of the advertising products for the UAB Labectra”. The thesis was written by student Joana Kavaliauskaitė, the supervisor was lecturer Virginijus Valčiukas, Kaunas College, Faculty of Technology, Department of Media Technologies - Kaunas, 2021.
Advertising and its products are used to help a company thrive, attract customers and make them loyal. These products, designed to spread the company’s advertising and information about it, helps expand and secure customer traffic. With this in mind, three promotional products have been developed in this work to help Labectra keep its current customers loyal and to attract new ones.
The problem of the work is the development of advertising products that would help the company to attract new customers and retain old ones. In order to achieve this goal, it is necessary to periodically update the available promotional products, make them attractive to the target audience, taking into account the design trends of the time.
The aim of the work is to create successful advertising products for UAB Labectra by applying the knowledge acquired during the studies.
The objects of this work includes product catalog, business cards and style book.
The structure of the work consists of two parts – analytical and design. The analytical part presents the theory, gets acquainted with the customer's company, the importance of advertising in the market, the target audience. The history and technical requirements of the manufactured advertising products are discussed, and the influence of font and colors on the product design is briefly mentioned. The 2019 Heldors product catalog and the company's competitors' advertising products were analyzed. The project part describes the process of creating advertising products, their layouts and design, performed economic calculations related to the production of advertisement products, determined their costs, as well as describes occupational safety requirements and recommendations.
The results of the work – according to the wishes of the customers, three advertising products were created: a catalog, business cards, a style book. The first two products are designed for material advertising, the style book is designed to be used in electronic form. The catalog and one business card design were created for the Heldors brand, the style book and the second business card design was Labectra.
The work consists of 43 pages, 11 tables, 22 figures, 30 references and 8 appendices.
Keywords: advertising, catalog, business cards, style book, advertising products, material advertising.