Santrauka:
Temos aktualumas. Siekiant nuolat diegti naujoves švietimo srityje, ikimokyklinio ugdymo įstaigoms kyla nauji uždaviniai. Kiekviena naujovė, diegiama švietimo organizacijoje, reikalauja finansinių išteklių ir pedagogų, turinčių šiuolaikines kompetencijas. STEAM metodikos įdiegimas ir efektyvus jos taikymas ikimokyklinio ugdymo įstaigoje reikalauja personalo ir pedagogų pasiruošimo, bei palankios aplinkos sukūrimo.
Probleminiai klausimai: kokio pasirengimo iš pedagogų reikalauja STEAM metodikos įgyvendinimas? Kokių priemonių reikia norit efektyviai taikyti STEAM metodiką ugdymo praktikoje?
Tyrimo objektas: - ikimokyklinio ugdymo įstaigų pasirengimas taikyti STEAM metodą.
Tyrimo tikslas - išsiaiškinti ikimokyklinio ugdymo įstaigų pasirengimą taikyti STEAM metodiką ugdymo praktikoje.
Description:
Relevance of the topic. Pre-school education institutions face new challenges in order to continuously innovate in the field of education. Every innovation implemented in an educational organization requires financial resources and educators with modern competencies. The implementation of the STEAM methodology and its effective application in the pre-school education institution requires the preparation of staff and teachers, as well as the creation of a favorable environment.
Problem questions: What kind of preparation does the implementation of the STEAM methodology require from teachers? What tools are needed to effectively apply the STEAM methodology in educational practice?
Object of research - preparation of pre-school education institutions to apply STEAM method.
The aim of the research is to find out the readiness of pre-school education institutions to apply the STEAM methodology in educational practice.