Santrauka:
Darbo apibūdinimas. Darbas atliktas remiantis anketine apklausa, kurios paskirtis buvo apklausti Jonavos kūno kultūros ir sporto centre sportuojančių vaikų tėvus, kad įvertinti teikiamų paslaugų kokybę. Apklausa sudaryta pagal SERVQUAL modelį siekiant įvertinti tėvų patirtą patirtį naudojantis paslaugomis.
Darbo problema. Ar Jonavos kūno kultūros ir sporto centro teikiamos paslaugos yra kokybiškos.
Darbo tikslas - atlikus anoniminę anketinę apklausą, siekiant įvertinti teikiamų paslaugų kokybę Jonavos kūno kultūros ir sporto centre, pateikti pasiūlymus paslaugų kokybės tobulinimui.
Darbo uždaviniai:
1. Teoriškai paaiškinti paslaugos sampratą, paslaugų kokybės sampratą, pateikti paslaugų kokybės vertinimo modelius.
2. Išanalizavus paslaugų kokybę Jonavos kūno kultūros ir sporto centre, nustatyti tobulintinas sritis.
3. Pasiūlyti priemones tobulinti sporto paslaugų kokybę Jonavos kūno kultūros ir sporto centre.
Darbo metodai. Mokslinės literatūros analizė, kiekybinis tyrimas – anketinė apklausa, aprašomoji statistika.
Darbo struktūra. Teorinėje baigiamojo darbo dalyje analizuojama mokslinė literatūra, kurioje pateikiama paslaugos samprata, paslaugos kokybės samprata, pateikti ir aprašyti sporto paslaugų kokybės vertinimo modeliai. Analitinėje dalyje buvo pateikta įmonės charakteristika, teikiamos paslaugos, misija, vizija, anketinės apklausos pagrindimas ir paslaugų vertinimo metodika bei rezultatai. Projektinėje dalyje pateikti pasiūlymai sporto paslaugų kokybei tobulinti.
Darbo rezultatai. Išanalizavus mokslinę literatūra galima teigti, kad SERVQUAL yra labiausiai tinkantis modelis sporto paslaugų kokybės vertinimui. Atlikus anketinę apklausą ir išanalizavus gautus rezultatus pastebėta, kad geriausiai įvertintos yra empatijos ir užtikrintumo dimensijos, apčiuopiamumo dimensija buvo įvertinta prasčiausiai, kurioje pastebėtos trys tobulintinos sritys: reklamų patrauklumas, patalų estetiškumas ir sporto įrangos modernumas. Patikimumo dimensijoje prasčiausiai įvertintas teiginys buvo – tikslus informacijos skelbimas ir atsakingumo dimensioje – personalas nuoširždiai domisi klientų interesais.
Pasiūlymai/rekomendacijos – Norint pagerinti paslaugų kokybę apčiuopiamumo dimensijoje siūloma atnaujinti įrangą, atnaujinti pastato išvaizdą jį renovuojant ir pagerinti reklamos vizualų patrauklumą. Patikimumo dimensijoje siūloma siųsti darbuotojus į papildomus kursus, kuriuose mokoma pateikti informacija glaustai ir tiksliai. Paskutinėje tobulintoje dimensijoje – atsakingumo siūloma dažniau domėtis klientų interesais darant anonimines anketas, kuriose būtų atsižvelgiama į klientų pasiūlymus.
Description:
Description of Bachelor thesis. The work was carried out on the basis of questionnaire, the purpose was to survey the parents of children who exercises at Jonava Physical Education and Sports Center in order to assess the quality of services. The survey is based on SERVQUAL method in order to assess the parents experience of using the services.
The main problem of the work. Whether the services provided by Jonava Physical Culture and Sports Center are in high quality.
The aim of the work - After conducting an anonymous survey, in order to assess the quality of services provided by Jonava Physical Culture and Sports center, to submit proposals for improving the quality of services.
Objectives of the work:
1. To theoretically explain the concept of service, the concept of service quality, provide service quality assessment models.
2. After analyzing the quality of services in Jonava Physical Education and Sports Center, identify areas for improvement.
3. To propose measures to improve the quality of sports services in Jonava Physical Culture and Sports Center.
Methods of the work. Analysis of scientific literature, anonymous survey, descriptive statistics.
The structure. The theoretical part of the work analyzes the scientific literature, which presents the concept of service, the concept of service quality, presents and describes the models of sports services quality assessment. Analytical part presented characteristics of the company, services provided, mission, vision, the justification of the questionnaire survey and methodology with the results of service evaluation. The project part presents suggestions for improving the quality of sports services.
Results/conclusions. After analyzing the scientific literature, it can be stated that SERVQUAL model is the most suitable model for assessing the quality of sports services. The survey and analysis of the results showed that the dimensions of empathy and assurance were the best rated, while the tangible dimension was rated the worst, with three areas for improvement: the attractiveness of advertising, the aesthetics of buildings and the modernity of sports equipment. In reliability dimension the worst rated statement was – accurate disclosure of information and in the last improvable dimension was – staff are genuinely interested in the interests of customers.
Suggestions/recommendations. In order to improve the quality of sports services in the dimension of tangibleness, it is proposed to upgrade the sports equipment, update the exterior of the building and to improve the visual appeal of advertisements. In the dimension of reliability, it is proposed to send staff to additional courses that teach the presentation of information in a concise and accurate manner. In the last improvable dimension it is offering to be more interest in customers interests by making anonymous surveys.