Santrauka:
Pirmoje darbo dalyje apibūdinama įvaizdžio samprata, tipai.
Analizuojama struktūra, santykis tarp įvaizdžio bei darbuotojų, reputacijos ryšys su įvaizdžiu. Antroje
dalyje pateikiama įmonės charekteristika, atliekama marketingo analizė. Taip pat analizuojama
apklausa, atlikta su UAB „Credo Partners“ darbuotojais. Trečioje dalyje išanalizavus atlikto tyrimo
bei teorinius aspektus pateikiamos rekomendacijos UAB „Credo Partners“ įvaizdžiui stiprinti,
gerinant darbuotojų aptarnavimo kokybę. Darbo problema – nepakankamas darbuotojų įtraukimas į kokybiškos veiklos
organizavimą – klientų aptarnavimą teikiant paslaugas silpnina įmonės įvaizdį.
Darbo tikslas – pateikti UAB „Credo Partners“ įvaizdžio stiprinimo rekomendacijas,
pagrįstas teoriniais sprendimais bei empiriniu darbuotojų tyrimu.
Description:
The first part of the work describes the concept and types of the company’s
image. The structure, the relationship between the company’s image and employees, the relationship
of reputation with the image are analyzed. The second part presents the characteristics of the
company, marketing analysis is performed. A survey conducted with the employees of UAB “Credo
Partners” is also analyzed. The third part, after analyzing the research and theoretical aspects,
provides recommendations for strengthening the image of UAB “Credo Partners” by improving the
quality of employee service. The main problem – insufficient involvement of employees in the organization of quality
activities - customer service in providing services weakens the company's image.
The aim - to provide recommendations for strengthening the image of UAB Credo Partners,
based on theoretical solutions and empirical research of employees.