Santrauka:
Pandemijos laikotarpiu organizacijos susidūrė su rizika, kuri keičia
darbuotojų, jos klientų padėtį. Pagrindinės yra operacinės rizikos, susijusios su darbuotojų trūkumu,
įmonės susiduria su ekonomine nežinia. Išorinės komunikacijos plano tikslas – nuraminti darbuotojus ir
klientus, suteikti jiems saugumo jausmą, sustiprinti susitapatinimo su organizacija jausmą, apsaugoti
įmonę nuo galimų rizikų ir padėti pasinaudoti atsiveriančiomis galimybėmis. Todėl labai svarbu ištirti
kaip įmonės komunikuoja per išorinius kanalus, išlaikant darbuotojus, jų motyvaciją, kaip išlaiko
reputaciją ir išsiskiria iš konkurentų.
Description:
During the pandemic, organizations faced risks that change the
position of employees and their customers. The main ones are operational risks associated with staff
shortages, companies face economic uncertainty. The purpose of the external communication plan is to
reassure employees and customers, give them a sense of security, strengthen their sense of identification
with the organization, protect the company from potential risks and help take advantage of opportunities.
Therefore, it is very important to examine how companies communicate through external channels,
retaining employees, their motivation, how they maintain their reputation and stand out from the
competition.