Santrauka:
Šiame moksliniame darbe nagrinėjama Kauno miesto ikimokyklinio ugdymo įstaigų elektroninės
komunikacijos kanalai (priemonės). Ši tema yra aktuali, nes mūsų šalies ikimokyklinio ugdymo
įstaigose dažnai komunikacijos specialistų paslaugų nesirenkama dėl lėšų taupymo, o komunikacijos
specialisto funkcijas atlieka personalo darbuotojai, kurie dažnu atveju neturi kompetencijos ir
praktinių žinių rengiant informaciją ir vykdant jos sklaidą elektroninėse komunikacijos platformose,
kuriose informacija teikiama ugdytinių tėvams / globėjams - jie ne visada atsitrenka informaciją
svarbumo lygmenyse ir nesuteikia grįžtamojo ryšio informacijos skleidėjams.
Description:
In this scientific work the electronic communication channels (means) of Kaunas city pre-school
educational institutions are analyzed. This topic is relevant because in our pre-school education
institutions often the services of communication specialists are not chosen due to cost savings, and
the functions of communication specialists are performed by staff, who often lack competence and
practical knowledge in preparing and disseminating information on electronic communication
platforms. parents / guardians - they do not always break down information at the level of importance
and do not provide feedback to disseminators.