Santrauka:
Teorinėje dalyje aptariama teoriniai rėmimo priemonių aspektai – rėmimo
priemonių vaidmuo klientų pritraukimo procese, klientų pritraukimo metodai, rėmimo priemonių ir
klientų elgsenos bei klientų lūkesčių patenkinimo sąsajos. Praktinėje darbo dalyje pateikiami saulės
elektrinių sektoriaus ir konkurentų analizės rezultatai, jau taikomų įmonės UAB ,,Tenergija” rėmimo
priemonių analizė bei atliktos apklausos rezultatai. Projektinėje dalyje pateikiama rėmimo priemonių
planas, įgyvendinimo grafikai ir biudžetas. Darbo problema. Šiuo metu saulės elektrinių įrengimo sektoriuje naujų klientų pritraukimas
darosi vis labiau sudėtingas. Vienas iš tai lemiančių faktorių - saulės elektrinių įrengimą siūlančių įmonių
skaičius preliminariai išaugo nuo 10 iki 30 (lyginant 2018 metus). Dėl to efektyvios rėmimo priemones
naujų klientų pritraukimui šiuo metu yra svarbios, siekiant išnaudoti sektoriaus potencialą, valstybės
paramos laikotarpį, augančios konkurencinės aplinkos kontekste. UAB ,,Tenergija“ nėra atlikusi analizės
bei nenusistačiusi, kokios rėmimo priemonės būtų tinkamiausios naujų klientų pritraukimui.
Darbo tikslas. Parengti įmonės UAB ,,Tenergija“ rėmimo priemonių planą naujų klientų
pritraukimui.
Description:
The theoretical part discusses the theoretical aspects of support
measures. The practical part of the work presents the results of the analysis of the solar power sector and
competitors, the analysis of the already applied support measures of the company UAB “Tenergija” and
the results of the survey. The project part provides specific recommendations for implementation
measures, implementation schedules and budget. The main problem of the professional BA thesis - attracting new customers in the solar
installation sector is becoming increasingly difficult. Therefore, in order to realize the potential of the
sector - the period of state support in the conditions of a growing competitive environment, it is now
important to have effective support measures to attract new customers.
The aim of the professional BA thesis - to prepare a plan of support measures for the company
UAB Tenergija to attract new customers.