Santrauka:
Baigiamajame darbe pateikiama klientų kokybės aptarnavimo reikšmė ir ypatumai bankų sektoriuje. Analizuojamas klientų poreikis, jų pasitenkinimas suteikta paslauga. Atliekamas tyrimas „Swedbank“ AB ir tiriami veiksniai, turintys įtakos klientų aptarnavimo kokybei. Pateikiami projektiniai pasiūlymai, galintys pagerinti klientų aptarnavimo kokybę „Swedbank“ banke.
Temos aktualumas. Klientų pasitenkinimas suteikta paslauga – tai vienas iš svarbiausių sėkmės rodiklių organizacijai, kuri nori būti sėkminga rinkoje. Šis rodiklis pasiekiamas efektyviai organizuojant darbą klientų aptarnavimo srityje ir pagrinde priklauso nuo darbuotojų, kurie tą paslaugą teikia. Darbuotojai, kuriems perduotos tinkamos vertybės, požiūris į klientų aptarnavimą, sugebės tinkamai aptarnauti klientus ir sėkmingai įgyvendinti įmonės misiją, tikslus. Didėjant konkurencijai ir siekiant dirbti pelningai kiekvienai įmonei labai svarbu teikti kokybiškas paslaugas. Aktualu užtikrinti, kad banko teikiamos paslaugos, aptarnavimo kokybė tenkintų klientų poreikius bei suteiktų pranašumo konkurencinėje aplinkoje.
Darbo problema. Klientų aptarnavimo kokybė svarbi bankui, nes nuo to nemaža dalimi priklauso pozicija rinkoje, veiklos rezultatai. Kyla klausimas, ar aptarnavimo kokybė tenkina „Swedbank“, AB klientų lūkesčius, kokie rodikliai svarbiausi aptarnaujant klientus?
Darbo tikslas: išanalizavus ir įvertinus klientų aptarnavimo kokybę ,,Swedbank”, AB, pateikti aptarnavimo kokybės gerinimo galimybes.
Darbo uždaviniai:
1. Teoriškai pagrįsti klientų aptarnavimo kokybės svarbą ir ypatumus bankų sektoriuje.
2. Nustatyti ir įvertinti klientų aptarnavimo kokybę ,,Swedbank”, AB.
3. Pasiūlyti būdus ir priemones ,,Swedbank”, AB klientų aptarnavimo kokybei gerinti.
Darbo objektas: Klientų aptarnavimo procesas ,,Swedbank”, AB.
Darbo metodai - Teorinės, mokslinės, publicistinės literatūros analizė, sisteminimas ir apibendrinimas, anketinė apklausa, interviu.
Description:
Andrej Valaj. Professional BA thesis. Customer service quality investigation in ,,Swedbank”, AB. Supervisor Lecturer Virginija Piligrimienė. Kauno kolegija / University of Applied Sciences, Faculty of Management and Economics, Department of Administration. Kaunas, 2018. 48 pages.
Description of the (professional BA thesis) - It is very important to provide quality services with increasing competition and profit making for each company. It is important to ensure that the services provided by the bank, the quality of service will satisfy the needs of the clients and will provide an advantage in a competitive environment.
The main problem of the (professional BA thesis) - The quality of customer service is important for the bank, because it depends on their position in market, results of the activity. The question arises whether the service quality meets the expectations of ,,Swedbank”, AB customers, what are the most important indicators for servicing customers?
The aim of the (professional BA thesis) - Having analyzed and evaluated the quality of customer service ,,Swedbank” AB, propose the service quality improvement opportunities.
Objectives of the (professional BA thesis) – Customer service process in ,,Swedbank”.
Methods of the (professional BA thesis) - Analysis of theoretical, scientific, publicistic literature, systematization and generalization, questionnaire survey, interviews.
The structure - The final work consists of 3 chapters. The theoretical part discusses the importance of service quality from a theoretical point of view. The analytical part of the work presents and analyzes the results of the research. The projectic part of the work assesses the quality of customer service and presents the ,,Swedbank”, AB Customer service quality improvement plan.
The results/conclusions: The study reveals positive and negative customer service quality parameters, from which respondents can evaluate the overall quality of Swedbank, AB customer service positively. Summing up the final work, it can be concluded that respondents value employee attention but highlight the problem of long waiting time in customer service centers.
Short suggestions/recommendations: ,,Ekspress" customer service box| installation, customer education and information about the customer service centers busyness at certain hours to manage client traffic in customer service centers more effective.
The works consists of 48 pages, 7 tables, 16 pictures, 25 references and sources of information, 3 appendices.