Santrauka:
Darbo objektas – išmani automobilių stovėjimo aikštelė.
Darbo tikslas – parengti ir sukurti praktiškai išmanios automobilių stovėjimo aikštelės
procesų valdymo sistemos projektą.
Darbo uždaviniai:
1. Pateikti automatizuojamo įrenginio analizę ir aprašyti veikimo principą.
2. Remiantis automatizavimo schemos aprašu parinkti automatizavimo įrenginius.
3. Suprojektuoti sistemos automatizavimo bei elektrinių prijungimų schemas.
4. Sudaryti funkcinį sistemos algoritmą ir parengti valdymo programą.
5. Pateikti objekto ekonominę analizę.
6. Apžvelgti darbo objekto žmogaus saugos reikalavimus.
7. Praktiškai sukurti išmanios automobilių stovėjimo aikštelės stendą.
Darbo rezultatai. Rengiant baigiamąjį darbą buvo išanalizuotos skirtingų tipų automobilių
stovėjimo aikštelės. Pagal suprojektuotą automatizavimo schemą buvo parinkti tinkami sistemos
komponentai. Nubraižytos sistemos elektrinių prijungimų schemos. Sudaryta automobilių stovėjimo
aikštelės valdymo programa remiantis funkciniu sistemos algoritmu. Praktiškai sukurtas išmanios
automobilių stovėjimo aikštelės stendas.
Darbo apimtis. Darbą sudaro 57 puslapiai, 11 lentelių, 11 paveikslų, 3 brėžiniai, 16
literatūros šaltinių, 1 priedas.
Description:
Work object – smart car park.
The aim of the paper – to prepare and create practical process control system for smart
car park project.
The tasks of the paper:
1. Provide automated device analysis and describe operating principle.
2. Select automation devices based on the description of the automation scheme.
3. Design a system automation and electrical connections scheme.
4. Compile a functional system algorithm and prepare a control program.
5. Provide an economic analysis of the object.
6. Review the human safety requirements of the work object.
7. Create a practical stand for a smart car park.
The results of the paper. During the preparation of the final work different type of car
parks have been analysed. Based on the design of the automation scheme, suitable system
components were selected. Electrical connection diagrams of the system have been drawn. A car
park control program was created based on the functional system algorithm. A practical stand for a
smart car park has been created.
The volume of the paper. The paper includes 57 pages, 11 tables, 11 illustrations, 3
drawings, 16 literature sources and 1 appendix.