Santrauka:
21 amžiaus tyrimai rodo, kad vis daugiau žmonių, nepaisant lyties ar amžiaus kenčia nuo jautrios odos būsenos. Šios dažnos problemos priežastis – išplonėjęs apsauginis odos sluoksnis, saulės spindulių žala, per dažnai naudojamos netinkamos arba agresyvios kosmetinės priemonės, kosmetika, kurioje daug alergenų. Didėjant kosmetinių produktų pasiūlai išsiskiria skirtingos pirkėjų grupės. Dėl pasiūlos atsiradusi konkurencija verčia priemones gaminti iš pigių, nesaugių produktų, kurių dėka kainos santykis mažėsnis palyginus su kokybiška produkcija, todėl pagal savo galimybes viena pirkėjų grupė renkasi produktus pagal kainą, o ne produkto sudėtį. Norint padėti apšviesti moteris, jog naudojamas produktas turi veikti ne tik efektyviai, bet ir nedaryti žalos veido odai, šiame darbe kalbama apie produktų sudėtis, kosmetines priemones ir procedūros veido odai, bei aiškinamasis jautrio odos veikimo mechanizmas.
Description:
Researches from the 21st century show that more and more people, regardless of gender or age, experience a sensitive skin condition. Common cause of this problem is a loose skin protective layer, sun damage, excessive use of inappropriate or aggressive cosmetics, cosmetics with a high level of allergen. Growing supply of cosmetic products distinguishes different groups of customers. Due to the supply side, the resulting competition forces the production of low-cost, unsafe products, which reduce the price ratio in comparison with high-quality products, so, according to their capabilities, one buyer group chooses products at a price rather than product composition. To help enlighten the woman that the product used should not only be effective but also do not harm the skin of their face, this work deals with the composition of products, cosmetics and facial treatments, and an explains the mechanism of sensitive skin.