Santrauka:
Pastaruoju metu ikimokyklinio ugdymo įstaigose sparčiai daugėja vaikų, turinčių įvairius kalbos raidos sutrikimus. Vaiko kalbiniai gebėjimai yra labai reikšmingi jo kasdieniam gyvenimui. Tyrimais yra įrodyta, jog motorikos lavėjimas glaudžiai siejasi su vaiko kalbos raida. Tad aktualu yra atskleisti smulkiosios motorikos lavinimo reikšmę ikimokyklinio amžiaus vaikų kalbinių gebėjimų ugdymui.
Tyrimo problema: kokia smulkiosios motorikos lavinimo reikšmė ikimokyklinio amžiaus vaikų kalbinių gebėjimų ugdymui?
Tyrimo objektas: smulkiosios motorikos lavinimo reikšmė ikimokyklinio amžiaus vaikų kalbinių gebėjimų ugdymui.
Tyrimo tikslas: atskleisti smulkiosios motorikos lavinimo reikšmę ikimokyklinio amžiaus vaikų kalbinių gebėjimų ugdymui.
Description:
Recently the number of children with various language developmental disorders has been rapidly increasing in preschool education institutions. The child's language abilities are very important for his/her daily life. Studies have shown that motor education is closely related to the child's language development. Therefore, it is very significant to reveal the importance of fine motor education for the development of language skills of preschoolers. The problem of the research: what is the importance of fine motor skills education for language development of preschool aged children? The object of the research – the importance of fine motor skills education for language development of preschool aged children. The aim of the present research is to reveal the importance of fine motor skills education for language development of preschool aged children.