Santrauka:
Remiantis Mikučionio (2003) mintimi, šiuolaikinio ţmogaus vertė visuomet turėtų būti siejama su jo poţiūriu į gamtą. Gamtos niokotojų ţiauraus elgesio šaknų reikia ieškoti auklėjime, šeimos ir gyvenimo aplinkoje, nes ekologinio auklėjimo pamatai dedami šeimose ir ikimokyklinio ugdymo įstaigose. Tai reiškia, kad vaiko pagarbą ir meilę gamtai reikia ugdyti dar ankstyvoje vaikystėje, įskaitant ir ugdymą ikimokyklinio ugdymo įstaigoje. Vis dėl to galima pastebėti, kad ekologinio ugdymo situacija ikimokyklinio ugdymo įstaigose dėl įvairių prieţasčių yra skirtinga.
Problema: ne visose ikimokyklinio ugdymo įstaigose skiriama reikiamo dėmesio ekologinio ugdymo įgyvendinimo gerinimui.
Tyrimo objektas: ekologinio ugdymo įgyvendinimo gerinimas ikimokyklinio ugdymo įstaigoje.
Tyrimo tikslas - išsiaiškinti, kaip gerinti ekologinio ugdymo įgyvendinimą ikimokyklinio ugdymo įstaigoje.
Description:
According to Mikučionis (2003), the value of modern human must always be related to his attitude towards nature. The roots of the atrocities of natural devastators need to be found in upbringing, family, and living environments, as the foundations of ecological upbringing are laid in families and preschools. This means that a child’s respect for and love of nature needs to be nurtured from an early age, including preschool education. Nevertheless, it can be observed that the situation of ecological education in pre-school education institutions is different for various reasons.
The subject of the paper: improvement of implementation of ecological education in a preschool institution.
The aim of the paper: to find out how to improve the implementation of ecological education in pre-school education.