Santrauka:
Dorovinių vertybių problematika glaudžiai susijusi su vaiko auklėjimu, jo vertybinių orientacijų ugdymu. Pastebėta, kad pastaruoju metu pasikeitė auklėjimo samprata, suteikta daug daugiau teisių ir laisvių šių dienų vaikams; tradicinę šeimą sparčiai keičia moderni šeima; tėvai panirę darbų ir problemų rutinoje, todėl per mažai skiria dėmesio savo vaikams; išaugo vaikų agresija, tarpusavio nesantaika, padažnėjo patyčios, nemokama užjausti, pagelbėti ir t.t. Tai verčia susimąstyti apie šeimoje ir ikimokyklinio ugdymo įstaigoje vyraujančius dorovinio ugdymo būdus.
Tyrimo problema: nepakankamas šeimos ir pedagogų dėmesys dorovinių vertybių ugdymui(-si).
Tyrimo objektas: ikimokyklinio amžiaus vaikų dorovinių vertybių ugdymo(-si) būdai.
Tyrimo tikslas: atskleisti ikimokyklinio amžiaus vaikų dorovinių vertybių ugdymo(-si) būdus.
Description:
The problems of moral values closely connected with child education and development in values orientation. To notice, that the concept of education recently has changed and more of freedom and rights granted for modern children; the modern family is rapidly replacing the traditional family. Parents are drowned into routine of work and problems – for this reason less attention are paid for children, aggression increases, as well as disagreement, bullying, also less effort are put to comfort, help and ect. This problem makes think about education methods of moral values in family and in a pre-school education institution.
Problem of the research: insufficient attention of family and teachers for moral values developing. The object of the research: the methods of moral values development for preschool age children.
The aim of the research: to reveal methods of moral values development of preschool age children.