Santrauka:
Ankstyvoji vaikystė yra pirminis ir labai svarbus vaiko socialinių įgūdţių (gebėjimų) formavimosi etapas ir tolesnės jų socializacijos visuomenėje pagrindas (Vietienė, 2015). Šiuolaikinė visuomenė skatina tėvus, auginančius ikimokyklinio amţiaus vaikus, kuo greičiau grįţti į darbą. Siekiant ugdyti visapusišką asmenybę yra būtina abiejų vaiko aplinkai svarbių socializacijos institucijų – šeimos ir ugdymo įstaigos – darni veikla, grįsta pasitikėjimu, pagarbos principais, atsiţvelgiant pirmiausia į vaiko interesus (Burvytė, 2013).
Tyrimo problema: kokie veiksniai lemia ankstyvojo amţiaus vaikų adaptaciją ikimokyklinio ugdymo įstaigoje?
Tyrimo objektas - ankstyvojo amţiaus vaikų adaptacija ikimokyklinio ugdymo įstaigoje.
Tyrimo tikslas - atskleisti ankstyvojo amţiaus vaikų adaptaciją ikimokyklinio ugdymo įstaigoje.
Description:
Early childhood is the primary and very important stage of the child's social skills formation and the basis for their further socialization in society (Vietienė, 2015). Modern society encourages parents, raising preschool children, to return to work as soon as possible. In order to develop a comprehensive personality, it is necessary that both institutions – the family and the educational institution – work in harmony, based on trust and respect for the principles of the child (Burvytė, 2013).
Research problem: what factors determine the adaptation of early age children in a pre-school education institution?
Object of the research is the adaptation of early age children in a pre-school education institution.
The aim/goal of the paper is to reveal the adaptation of early age children in pre - school education.