Santrauka:
Teorinėje dalyje analizuojama mokslinė literatūra, kurios pagalba siekiama
išskirti kokybės valdymo proceso teorinius aspektus. Analitinėje darbo dalyje pateikiama pagrindinė
informacija apie įmonę, jos veiklą. Taip pat aprašoma tyrimo charakteristika bei metodika,
nagrinėjami gauti duomenys atlikus tyrimą. Projektinėje darbo dalyje pateikiamos probleminių prekių
pristatymo paslaugos etapų tobulinimo būdai. Darbo problema UAB „Aibės logistika“ pastaruoju metu sulaukia daug klientų skundų dėl
suprastėjusių prekių, atsiradusio broko prekių gavimo metu. Pagrindinė įmonės problema yra
padidėjęs klientų nepasitenkinimas prekių pristatymo paslaugos kokybe.
Darbo tikslas Išanalizavus UAB „Aibės logistika“ prekių pristatymo kokybės proceso
ypatumus, pasiūlyti kokybės tobulinimo galimybes.
Description:
The theoretical part analyses the scientific literature, with the help of which
the aim is to single out the theoretical aspects of the quality management process. The analytical part
of the work provides basic information about the company and its activities. The characteristics and
methodology of the study are also described, and the data obtained after the study are analysed. The
project part of the work presents ways to improve the stages of the problematic goods delivery service. The main problem of the professional BA thesis - UAB “Aibės logistika” has been
receiving a lot of customer complaints recently about the deterioration of goods caused by defective
goods. The main problem of the company is the increased customer dissatisfaction with the quality
of the delivery service.
The aim of the professional BA thesis – analyzing the peculiarities of the quality process
of the goods delivery service of UAB “Aibės logistika”, to offer opportunities for quality
improvement.