Santrauka:
Ankstyvajame vaiko amžiuje sparčiai vystosi sensorinės sistemos: regėjimas, klausa ir koordinacija, uoslė, skonis, lytėjimas ir padėties erdvėje pojūtis. Vaikams, ypač ankstyvojo amžiaus, išreikšti save ir suprasti juos supantį pasaulį padeda meninė raiška. Ikimokykliniame ugdyme taikomi keturi meninės raiškos būdai (muzika, dailė, šokis, vaidyba), kuriuose sėkmingai gali būti lavinami ir pojūčiai. Integruojant menines veiklas tarpusavyje, sukuriamos palankiausios sąlygos visų pojūčių stimuliavimui ir raidai.
Problema. Kaip lavinti ankstyvojo amžiaus vaikų sensorikos įgūdžius meninėje veikloje?
Baigiamojo darbo objektas. Sensorikos įgūdžių lavinimo galimybės meninėje veikloje.
Darbo tikslas. Atskleisti ankstyvojo amžiaus vaikų sensorikos lavinimo galimybes meninėje veikloje.
Description:
In early childhood, sensory systems of vision, hearing and coordination, smell, taste, touch and sense of position in space develop rapidly. Artistic expression helps children, especially at an early age, to express themselves and understand the world around them. There are four types of artistic expression in preschool education: music, art, dance, and acting, where the senses can also be successfully developed. Integrating artistic activities with each other creates the most favorable conditions for the stimulation and development of all the senses.
Problem. How to develop early childhood sensory skills in artistic activities?
Object of the research. Possibilities of developing sensory skills in artistic activities.
The aim/ goal of the paper. To reveal the possibilities of early childhood sensory education in artistic activities.