Santrauka:
Sveika gyvensena ir jos pagrindinių principų ugdymas yra itin aktuali ikimokykliniame amžiuje. 4 – 5 m. amžiaus vaikui labai svarbu laikytis sveikos gyvensenos principų, nes šiame amžiuje vaikas geba sukaupti daugiausiai informacijos, yra žingeidus, greitai mokosi, formuojasi reikiamus įgūdžius, kurie išlieka tolimesniuose gyvenimo etapuose. Šiame etape vaikai įsisavina esminius įgūdžius žaisdami, be ypatingų mokymosi pastangų. Kokybiškas šeimos ir ugdymo įstaigos bendradarbiavimas gerina ugdymo(si) kokybę, sudarydamas geriausias sąlygas visapusiškam vaiko ugdymui.
Darbo problema: kaip vyksta tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas ugdant 4-5 m. vaikų sveikos gyvensenos įgūdžius?
Darbo objektas: 4-5 metų vaikų sveikos gyvensenos įgūdžių ugdymas.
Darbo tikslas - atskleisti tėvų ir pedagogų bendradarbiavimą ugdant 4-5 m. vaikų sveikos gyvensenos įgūdžius.
Description:
Healthy lifestyle and the development of its core principles are especially relevant in child’s preschool years. Children aged 4-5 are curious and fast learners, capable of storing the most information, so its vital for them to follow these healthy lifestyle principles so they could develop neccesary skills for later stages of life. In this stage of their lives, children develop essential skills by playing and don’t need to put in any particular effort into learning, that’s why healthy lifestyle skills form gradually with the iniciative of children, although they do need support and stimulation from their teachers and family, they also need, to be given good conditions for this and have to follow rythm of the day. Cooperation between the family and the education istitution improves the quality of child’s development, by ensuring the best conditions for it.
The object of the bachelor’s thesis: the development of healthy lifestyle skills for children aged 4-5.
The aim of this work: to reveal cooparation between parents and teachers in developing children’s healthy lifestyle skills.