Santrauka:
Teorinėje
dalyje analizuojamas siuntų gabenimo kokybės užtikrinimas logistikos procesuose. Analitinėje
dalyje supažindinama su įmonės veikla, atliekamos SSGG, PEST analizės, nagrinėjamas siuntų
gabenimo procesas, pateikiami tyrimo rezultatai. Trečioje dalyje remiantis teorine ir analitine
dalimis, pateikiami pasiūlymai, kurie patobulintų teikiamų paslaugų kokybę. Darbo problema: Vis daugiau žmonių įvairias prekes užsisako internetu, net
neįkeldami kojos į parduotuvę ir bereikalingai negaišdami laiko. Klientai siuntų pristatymą patiki
siuntų pristatymo įmonėms. Suteikiant šias kurjerio paslaugas ne visos siuntos pasiekia klientą
laiku. Auga siuntų kiekiai, o darbuotojų pajėgumai mažėja, įmonėms tenka labai greitai stengtis
prisitaikyti prie išaugusios paklausos, todėl reikia optimizuoti procesus. Dėl neoptimizuotų procesų
galimi siuntų pristatymo vėlavimai, paslauga suteikiama nekokybiškai ir visi turimi resursai
išnaudojami ne iki galo efektyviai.
Darbo tikslas: Ištyrus siuntų pristatymo vėlavimo problemas ir priežastis, pateikti
siuntų pristatymo proceso tobulinimo būdus.
Description:
The
theoretical part analyzes the quality assurance of shipments in logistics processes. The analytical
part introduces the company's activities, SWOT and PEST analyzes are performed, the consignment
transportation process is analyzed, and the results of the research are presented. In the third part,
based on the theoretical and analytical parts, proposals are presented that would improve the quality
of services provided. The statement of the problem: More and more people are ordering various goods
online without even setting foot in the store and wasting time unnecessarily. Customers entrust the
delivery of parcels to parcel delivery companies. Not all shipments reach the customer on time
during parcel delivery. Shipments are growing and staff capacity is shrinking, and companies are
having to adapt very quickly to increased demand, so processes need to be optimized. Due to nonoptimized processes, delivery delays may occur, the service shall be of poor quality and all
available resources shall not be fully utilized.
The aim: After investigating the problems and causes of parcel delivery delays, provide
ways to improve the parcel delivery process.