Santrauka:
Šiame rašto darbe analizuojama kaip viešbučiai prisitaiko organizuodami
verslo renginius COVID-19 pandemijos metu ir kaip šias paslaugas verslo renginių organizavime žada
plėtoti ateityje. Teorinės žinios pritaikomos atliekant tyrimą viešbutyje ,,Victoria hotel Kaunas“
analizuojant viešbučio specialistų nuomonę. Anot Lau (2020), COVID-19 pandemijos metu ir kitų krizių
akivaizdoje ,,išliktų tik geriausi viešbučiai, kurie planuoja naudoti įvairias naujas technologijas ir verslo
modelius, kurie gali užtikrinti higieną, socialinę distanciją ir suteikti svečiams individualizuotą patirtį.”
Description:
This study analyzes how hotels adapt to organizing business events during
the COVID-19 pandemic and how these services can be developed in the future. According to Lau
(2020), during the COVID-19 pandemic and in the possibility of other crises, „Only the best hotels would
survive, who are planning to use a variety of new technologies and businesses models that can ensure
hygiene, social distance and provide their guests with more personalized experience“.