Santrauka:
Kursinio darbo metu buvo sugalvota ir įgyvendinta tema apie centralizuota eilių valdymo sistemą. Buvo iškeltas pagrindinis tikslas, išspręstos visos iškilusios problemos. Buvo nuspręsta centralizuotą klientų aptarnavimo sistemą pritaikyti pagal vadovo poreikius.
Mano kursinio darbo tikslas būtu: pritaikyti stabilią ir pilnai funkcionuojančią klientų aptarnavimo sistemą. Įmonei pats pagrindinis kriterijus yra pagerinti klientų aptarnavimą. Remiantis šiuo tikslu, buvo pasirinkta kokybiška ir efektyvi sistema.
Sistema buvo ištestuota bei atsižvelgiant į pateiktus reikalavimus, pilnai paruošta darbui.
Description:
Author: Nekrošius, Tautvydas. „Centralized Queue Management System“. Final paper in Computer Network Administration. Study programme 653E14001.
Supervisor: Montvilas, Marijus. Kauno kolegija UAS, Faculty of Technologies, Kaunas, 2018, 54 pages.
During the course work, the theme of the centralized queue management system was devised and implemented. The main objective was solved, all the problems encountered were solved. It was decided to tailor the centralized customer service system to the needs of the manager.
The aim of my coursework should be: to apply a stable and fully functioning customer service system. For the company itself, the main criterion is to improve customer service. Based on this, a high-quality and efficient system was chosen.
The system was tested and in accordance with the requirements, fully prepared for work.