Santrauka:
Modernus automatiniai prekybiniai aparatai sukurti jau prieš daugiau nei šimtą metų, bet jų populiarumas neslopsta. Šie aparatai ir toliau yra tobulinami ir juose yra panaudojamos vis labiau pažengusios technologijos, tarp jų vis didesnis integravimas į daiktų tinklą, tam, kad palengvinti šio aparatų eksplotaciją ir suteikti geresnį aptarnavimą iš šių apratų perkantiems klientams.
Pastaraji dešimtmetį sparčiai augant automatinių prekybinių aparatų skaičiui atsiranda vis didesnis poreikis automatizuoti aparatų valdymą, tam panaudojant IT technologijas.
Šio baigiamojo darbo tikslas - sukurti kavos aparatų tinklo aptarnavimo valdymo sistemos prototipą, leidžianti surinkti informacija iš kavos aparatų, palengvinant jų aptarnavimą.
Description:
Modern automatic vending machines were developed more than a hundred years ago, but their popularity does not diminish. These devices continue to be developed and use increasingly advanced technologies, including increasing integration into the IoT network, to facilitate the operation of these devices and to provide better service to customers purchasing from these devices.
With the rapid growth of number of automatic vending machines in the last decade, there is a growing need to automate the management of these machines using IT technologies.
The aim of this thesis is to create a prototype of a coffee vending machine network service management system, which allows to collect information from coffee machines, facilitating their maintenance.