Santrauka:
Internetas bei jame esančios socialinių tinklų platformos jau seniai mus
pavertė viso pasaulio piliečiais, nes šioje elektroninėje erdvėje nėra sienų tarp valstybių. Socialinių
tinklų raida atvėrė vis naujesnes galimybes ir palengvino individualių asmenų tarpusavio
komunikaciją, taip pat socialiniai tinklai tapo ir verslo dalimi, kas iš pagrindų pakeitė požiūrį į
vartotoją, jo aptarnavimą, paslaugos ar prekės pateikimą bei kitus organizacijos veiklos aspektus.
Sporto organizacijos susidūrė su pasauline rinka bei konkurencija, ko pasekoje šiandieninėje
aplinkoje, norint išlikti konkurencingais ir sėkmingai dirbti sporto rinkoje, labai svarbu komunikuoti
su esamais ir potencialiais kilentais naudojant socialinių tinklų marketingo komunikacijos priemones.
Būtent socialiniai tinklai suteikia tokias galimybes ir tai yra vienas iš svarbiausių bet kokios
organizacjos veiklos elementų, kuris padeda greičiau, pigiau ir efektyviau kurti lojalius santykius su
klientais (Bradley, 2015).
Description:
The Internet and its social networking platforms
have long made us citizens of the whole world, because there are no borders between states in this
cyberspace. The development of social networks has opened up ever new possibilities and facilitated
communication between individuals, social networks have also become part of business, which has
fundamentally changed attitudes towards the consumer, his service, the presentation of a service or
product, and other aspects of an organization’s operations. Sports organizations have faced a global
market and competition, as a result of which in today’s environment, in order to remain competitive
and succeed in the sports market, it is essential to communicate with existing and potential customers
using social network marketing communication tools. It is social networks that provide such
opportunities and it is one of the most important elements of any organization's activities, which helps
to build loyal relationships with customers faster, cheaper and more efficiently (Bradley, 2015).