Santrauka:
Teorinėje dalyje analizuojami naujos prekės įvedimo į rinką sprendimai,
kokius etapus reikia pereiti ir kokias analizes atlikti, jog būtų sėkmingai išsiaiškintas prekės
potencialas bei galimybė įsitvirtinti rinkoje. Analitinėje dalyje yra aptariama UAB „Metalo
technologijų“ situacijoje, parengiamas tyrimas, kurio metu bandoma sužinoti naujos prekės
potencialą rinkoje bei pateikiami tyrimo rezultatai. Projektinėje dalyje pateikiami rekomenduojami
sprendimai siekiant sėkmingai įvesti prekę į rinką. Darbo problema: kokius priimti sprendimus, kurių dėka UAB „Metalo technologijos“
naujai įvedama prekė sulauktų populiarumo bei padėtų sustiprinti savo pozicijas rinkoje?
Darbo tikslas: išanalizavus naujos prekės įvedimo į rinką sprendimus teoriniu aspektu bei
įvertinus įmonės veiklos situaciją pateikti UAB „Metalo technologijos“ naujos prekės įvedimo į
Lietuvos rinką sprendimus, pagrįstus įmonės veiklos analize ir tyrimo duomenimis.
Description:
Theoretical part consists of the analysis of new product
development, crucial steps, and necessary analyses of the product; so that, subsequently, the
potential and the opportunity of the product to secure a place in the market would be revealed.
Moreover, the analytical part discusses the situation of UAB “Metalo technologijos”. A piece of
research was carried out in order to get a grasp of knowledge regarding new product’s potential in
the market; results are considered. Whereas the project part specifically recommends the possible
solutions of a product being introduced to the market. roblem of the thesis: which decisions should be made regarding the new product from
UAB “Metalo technologijos” in order for it to achieve success and popularity while strengthening
the company’s position in the market?
The aim of the thesis: to theoretically analyze new product development and offer
possible solutions to UAB „Metalo technologijos” as of their new product entering into the market